ברגע שקובעים תאריך לחתונה, צריך לקבוע תור

האירוע מתקרב? איך תיראי במיטבך ביום המיוחד

אחרי שסגרתם אולם, קייטרינג, צלם וסידורי פרחים, הגיע הזמן לשיפורים אסתטיים. ד״ר להבית אקרמן עם המדריך המלא לכלה, לחתן וגם למשפחות המאושרות

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:
בשעה טובה, החתונה הגיעה. לקראת היום הגדול, אחרי שנסגרו אולם, קייטרינג, צלם וסידורי פרחים – בדרך כלל מגיע הרגע שבו הכלה, לפעמים גם החתן ואפילו המחותנים והמלווים, פוצחים במקצה שיפורים אסתטיים. מהענקת זוהר לעור הפנים, דרך שיפור איכות העור ועד עיצוב ופיסול תווי הפנים. ד״ר להבית אקרמן, יו״ר החברה לכירורגיה דרמטולוגית בישראל ובעלת קליניקות לטיפולי יופי, עם המדריך המלא לכלה, לחתן ולמשפחות המאושרות:
מתי מתחילות ההכנות לחתונה, בכל הנוגע לטיפולי אסתטיקה?
״כבר בפסח מתחיל באזז מטורף, שלקראת יוני-יולי מגיע לשיא. ברגע שקובעים תאריך לחתונה, צריך לקבוע תור. לפעמים, נשים מגיעות שבועיים לפני החתונה, וזה לא מספיק זמן מראש. נכון שיש טיפולי ׳סינדרלה׳, טיפולי זוהר לפני האירוע, אבל הם מיועדים בעיקר לצעירות. לנשים שמתחילות לחוות סימני גיל, בעיקר הורי הכלה והחתן, גיסות ואחיות, מדובר בתהליך ממושך יותר, שלוקח כמה חודשים, לפחות חודש וחצי ועדיף שלושה, ולכן חשוב להגדיר מראש במה רוצים לטפל ולבנות תכנית: אם רוצים להחזיר נפח, לעשות הרמה כזו או אחרת או לייצר קולגן חדש. בכל מקרה, אין טעם לחכות לרגע האחרון".

מהם הטיפולים המבוקשים ביותר לקראת האירוע?
  • ״לחוגגות הבוגרות יותר אמליץ בחודשים שלפני האירוע לדאוג לטיפולים כמו הרמת תווי הפנים ושיפור מרקם העור, שם בדרך כלל נעשה שימוש בהרמוניקה (™HArmonica), חומר מילוי חדשני המשלב חומצה היאלורונית וביוסטימולטור (סידן הידרוקסיאפטיט) במזרק אחד. עם השנים העור שלנו מייצר פחות ופחות קולגן. ייצור הקולגן אף יורד דרמטית אצל נשים בגיל המעבר. ביוסטימולטור הוא חומר המעודד ייצור מחדש של סיבי קולגן טבעיים בעור, והאפקט שלו נשאר לתקופה ארוכה, יחסית. בזכות החומצה ההיאלורונית והסידן בהרמוניקה מתקבל אפקט הרמה מיידי ומתמשך לאורך זמן וגם שיפור באיכות העור, והמראה רענן, טבעי וצעיר יותר.
עבור הכלות הצעירות יותר נשקיע בהענקת זוהר ורעננות לעור. אני מעדיפה להשתמש בחומצה היאלורונית ®VOLITE Juvéderm, מוצר שמעניק לחות עמוקה לעור, משפר את איכותו, מפחית קמטוטים ומעניק ברק ואלסטיות לעור הפנים, הצוואר, המחשוף והידיים. זה טיפול חד פעמי, המעניק תוצאות שנשמרות למשך עד 9 חודשים. כדאי לבצע אותו לפחות חודש וחצי לפני האירוע, מאחר ואת לא רוצה שבערב החתונה יהיו עדויות לטיפול. טיפולים מבוקשים נוספים עוסקים בפיסול הפנים, הרמה והדגשת קווי מתאר. למשל, עיצוב הלחיים וקו הלסת והסנטר בעזרת חומצות היאלורוניות של Juvéderm, שמתמזגות היטב ברקמה לקבלת מראה טבעי. אפשר לטפל גם בעיצוב או בהדגשת השפתיים עם ®VOLIFT Juvédermאו Juvéderm® Ultra 3, טיפול שמבוקש מאוד על ידי הכלות״.
מלבד הכלה, מי נוהג להגיע לטיפולי אסתטיקה לקראת החתונה?
״מגיעים אליי לקליניקה אנשים מכל המעגל הקרוב לבני הזוג – ולא רק, גם אורחים שמבקשים להיראות טוב. הכלה, לדוגמה, מגיעה בדרך כלל עם האם או עם חברות, והן גם מבקשות טיפולי יופי. החתן או אבי הכלה/חתן מגיעים בדרך כלל ביוזמת בת הזוג, ובמקרה שלהם מדובר בטיפולים לשיפור מראה העור, טשטוש צלקות אקנה ולעתים הזרקות להפחתת קמטוטים. חומצה היאלורונית כמו זו של ג'ובידרם מסייעת להעניק לפנים מראה צעיר ורענן, ואפשר לבצע באמצעותה מילוי סנטר נסוג, מילוי שקעים באזור הרקות והגבהת עצמות לחיים. אין ספק שלקראת החתונה כל כלה רוצה להיראות במיטבה, ובעיקר כשהתמונות מהיום הזה נשארות לנצח במשפחה. את טיפולי החומצה ההיאלורונית מומלץ לבצע לפחות ארבעה שבועות לפני האירוע, כדי להגיע לתוצאה המושלמת ולהותיר זמן לטיפולים חוזרים במידת הצורך. האזורים המבוקשים ביותר לטיפולים הם אזור הרקות, קפלים בצידי האף והפה והשפתיים״.


מה הבקשה הכי נפוצה של הכלה ובני המשפחה?
״בדרך כלל, השאיפה היא שלא יהיה שינוי דרסטי. אנחנו לא רוצים שהאורחים לא יזהו את הכלה. שישאר מראה טבעי, להישאר אני רק משודרגת יותר. זאת הסיבה שחומרי המילוי של ®Juvéderm, שכולם מאושרי FDA, מסייעים בביצוע השינויים האסתטיים המבוקשים למראה טבעי מבלי להיראות ׳עשויה מדי׳. כלות בגילאי ה-20 לרוב לא נזקקות לטיפולים בסימני גיל, אולם בגילאים בוגרים יותר אנחנו נקדיש טיפול נרחב יותר לסימני הגיל, ולכן נציע להיערך כמה חודשים לפני האירוע. מדובר באירוע משפחתי, וגם החלק של טיפולי היופי לקראתו נעשה פעמים רבות על ידי שניים או שלושה דורות ביחד. לאחרונה טיפלתי בכלה שהגיעה עם אמה לטיפול אסתטי ולאחר מכן גם הגיעו שני הורי החתן ואחת הדודות – חצי משפחה מאותו האירוע הגיעו מפה לאוזן ועברו יחד טיפולים אסתטיים. כל אחד מהם קיבל טיפול מותאם אישית לצרכיו ולסדרי העדיפויות שלו״.
יש מקרה, שזכור לך במיוחד מתוך טיפולי יופי לקראת החתונה?
״כן, קורה לפעמים, בעיקר כשהורי החתן או הכלה הם זוגות גרושים, שבני הזוג לשעבר מבקשים להתחרות ביניהם ומבצעים טיפולי אסתטיקה בניסיון להתעלות על בת הזוג החדשה או להיראות טוב יותר מבן הזוג החדש״.
האם את חווה עליה בביקוש לטיפולים אסתטיים בעונת החתונות?
תמיד יש ביקושים גבוהים לטיפולים אסתטיים כי תמיד אנשים מבקשים להיראות יותר טוב. אולם, בעונת החתונות אנו צופים עליה חדה בביקוש, מהסיבה הפשוטה שכשאנחנו מרוצים מהדמות שאנחנו רואים במראה, הדימוי העצמי עולה וכך גם הביטחון העצמי, במיוחד במאורע מרכזי וגדול כמו חתונה. אין ספק שחשוב לנו להיראות במיטבנו, זוהרים ורעננים ביום המאושר בחיינו, כאשר אנחנו במרכז האירוע והצילומים וכל העיניים נשואות אלינו.
סוד ההצלחה הוא להישאר הגרסה הטובה ביותר של עצמנו והכי הכי טבעיים.
למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

  • גילוי נאות: ד"ר להבית אקרמן משמשת כיועצת רפואית וחברה בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm ו- ™HArmonica. הנאמר בכתבה מייצג את חוות דעתה של הרופאה.
  • התוכן מקודם ע"י חברת אבווי ביופארמה בע"מ. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm ו/או- ™HArmonica הוא הטיפול המתאים עבורך. ניתן לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש. לדיווח על תופעת לוואי עבור ™HArmonica יש לפנות באמצעות agn-gp-harmonyca_reporting@abbvie.com . לדיווח על תופעת לוואי עבור ®Juvéderm יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com.

IL-JUV-230053
Production date July 2024
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button