כל הזמן רואים עוד ועוד שיפור

פאוור קאפל: כשזוג מגיע יחד לטיפול אסתטי

גלית וירון החליטו לגוון ממסעדות ובילויים, והגיעו יחד לקליניקה של ד"ר אלה אגוזי לטיפול אסתטי משותף. אז למה זה עושה טוב לזוגיות ואיך גם אתם תוכלו לעשות את זה? צפו בוידאו

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:


מתי בפעם האחרונה היה לך ולבן זוגך זמן איכות ביחד? בין בילוי יחד בהופעות, טיולים, הליכות משותפות ודייטים במסעדה, בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מגיעים ביחד לטיפולים אסתטיים, מה שהופך להיות מכנה משותף מקרב ומחבר. אז, אתם באים?
"גלית וירון הגיעו אליי לראשונה לפני חמש שנים". מספרת ד''ר אלה אגוזי, "והיום הם הגיעו לטיפול תחזוקתי כדי לשמר את כל התוצאות של הטיפולים שעשינו להם".


אם נחזור אחורה, חמש שנים אחורה ליתר דיוק, גלית וירון נזכרים ברגעים האלה שהביטו במראה וראו מולם אנשים עייפים וחסרי אנרגיה. הם הרגישו שהגיע הזמן לשמר את המראה הטבעי לפני שהשנים ממשיכות לעשות את שלהן, לתת בוסט של רעננות ולהחליק את הקמטוטים.
הרעיון אמנם בא מגלית, אבל ירון לגמרי הלך איתה: "בהתחלה הייתי אנטי, כי בכל זאת, בחור כמוני שבא מענף הבנייה, חשמלאי, קבלן, מסוקס, גבר רציני, היה לי קצת מוזר להתעסק בפנים שלי, במראה החיצוני. אחר כך הסתקרנתי, זרמתי עם זה".
גלית צוחקת ומוסיפה שזה דרש לא מעט שכנועים. "אמרתי לו שגם לגבר מגיע להיראות טוב, להיראות צעיר וחיוני ולהשקיע בטיפוח המראה". ירון מסכים ומוסיף ש"גלית פשוט אספה אותי ונתנה לי את הכוחות להגיע לכאן, לא להתבייש להעלים פה קמט, שם קמט, קצת ליישר, קצת למתוח. זו לא בושה".

1 צפייה בגלריה
אישה מחייכת בבילוי עם חברים
אישה מחייכת בבילוי עם חברים
כל הזמן רואים עוד ועוד שיפור
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

כבר ברור שאם הם ממשיכים להגיע כבר חמש שנים ביחד, מדובר היה על החלטה נכונה, אבל בהחלט מחמם את הלב לשמוע כמה הטיפולים האלה עוזרים להם באופן אישי, בינם ובין עצמם וכן, גם בינם ובין הסביבה שלהם.
גלית מעידה על ירון ומספרת: "אני חושבת שזה נתן לו בוסט רציני. הוא מסתובב כמו טווס בבית ובכלל בחוץ. זה מרים את הביטחון, זה ממש עזר לאגו".
ירון מאשר ומשתף שבכל פעם כשהוא נתקל באנשים שלא ראה זמן מה, הוא מקבל מחמאות "וואו, איך אתה נראה כזה צעיר? כולנו מזדקנים ורק אתה נראה נהדר".
ירון שמח במיוחד מהעובדה שלאף אחד לא ברור מאליו שהוא עבר טיפולים. "אנחנו עדיין לא בשלב כזה שהגברים מדברים אחד עם השני על הטיפולים, לאט לאט גם גברים מתחילים לדבר על זה, אבל עדיין חשוב מאוד לגברים שאחרים לא יראו שהם עשו טיפול".
לעומת זאת, אצל נשים זה כבר ממש עניין שבשגרה, והעובדה שזוג מגיע ביחד מאפשרת לגבר לקבל תמיכה, ביטחון וכן, גם אומץ.
מה שכן, ד''ר אגוזי ממליצה על תחזוק קבוע. "כדאי לתחזק באופן שוטף מתי שצריך ובצורה מינימליסטית יחסית וטבעית, כדי שתמשיכו להיראות טוב וטבעיים".
הטיפול תמיד מתחיל בצילום רפואי, גם כצילום בסיס לפני הטיפול הראשוני וגם בכל פעם שמגיעים לטיפולי תחזוקה. מקפידים לצלם ממש באותם תנאים כפי שהיה הצילום הראשוני, כדי שגם הרופא המטפל יוכל לראות את השינויים. לא פחות חשוב הוא שהמטופלים עצמם יראו את השינויים ויוכלו לראות כמה שונה הם נראים, מאז הפעם הראשונה שהם הגיעו לקליניקה.
איך שיטת הטיפול עובדת?
ד''ר אגוזי מסבירה: "אנחנו עובדים על פי שיטה שנקראת Aging trigger points. בשיטה הזאת אני מסמנת על הפנים של המטופל את הנקודות שמהוות חלק מתהליך ההזדקנות שלנו, כשבאותן נקודות אני ממפה ממש איזה אזורים הם אזורים שהם רמזור ירוק, זאת אומרת, שאין צורך לטפל בשלב הזה; איזה אזורים הם רמזור צהוב שכדאי לעקוב ולשים אליהם לב ואיזה אזורים הם רמזור אדום, שבעצם נדרש לטפל בהם בטיפול הנוכחי.
"מדי פעם מגיעים מטופלים שיש להם חששות, שאולי אם הם לא יקפידו להגיע לתחזוקה בזמנים קבועים, הכול ייפול או שזה ייראה פחות טוב, אבל אני תמיד מסבירה להם שאין להם מה לחשוש. זה לא הטיפול הגדול, כמו שעשינו בטיפולים הראשונים אלא ליטושים קטנים, רק בשביל לשמר את הקיים. התוצאות של הטיפולים הראשוניים וגם של טיפולי השימור נבנים עם הזמן, אז כל הזמן אנחנו רואים עוד ועוד שיפור ולמעשה, אנחנו נראים יותר ויותר טוב".
גלית מסכימה: "אני נהנית להסתכל עליו, אני נהנית מהמראה הצעיר שלו". וירון אף משווה ומעלה: "אני אוהב לראות את גלית ואת איך שהיא רואה את עצמה. מאז הטיפול אנחנו מרגישים צעירים, אנחנו אוהבים להצטלם, כיף לנו להיראות טוב בתמונות. זה ממש עשה לנו טוב לזוגיות ואנחנו פשוט עפים על עצמנו ועל החיים".
ד''ר אגוזי מסכמת: "כשזוג מגיע לטיפול אסתטי זוגי, זה מעיד על כך שיש פתיחות בין בני הזוג וזה ממש מראה על פרגון הדדי. חשוב להם ששניהם ירגישו טוב וזה מה שהופך אותם לפאוור קאפל, לזוג מנצח".

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

גילוי נאות: ד"ר אלה אגוזי משמשת כיועצת רפואית וחברה בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm. הנאמר בכתבה מייצג את חוות דעתה של הרופאה.
התוכן מקודם ע"י חברת Abbvie. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך. בקרו באתר www.Juvederm.co.il לדיווח על תופעת לוואי בלבד יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com.

IL-JUV-230047
Production date May 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button