המטרה היא לשפר את המראה, לא לשנות אותו

נמאס לך להיראות עייפה? אפשר לטפל במראה עייף

יפעת מקפידה על אורח חיים בריא וספורטיבי כבר שנים. היא משקיעה ומטפחת את עצמה ובכל זאת לאחרונה כל הזמן מעירים לה שהיא נראית עייפה. למה זה קורה ומה אפשר לעשות כדי לשפר את מראה הפנים? ד"ר נמרוד פרבר מסביר

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:


"כל החיים שלי הייתי אדם מאוד ספורטיבי" מספרת יפעת. "תמיד הייתה הלימה בין התחושה הפנימית שלי ומה שאני עושה ובין מה שהייתי רואה בראי. אבל לצערי, בשנים האחרונות אני רואה תמונה קצת אחרת במראה. אני יודעת זה כנראה הגיל, אבל זה מעצבן אותי מאוד. אני רוצה לחזור למה שהייתי פעם".
ד''ר נמרוד פרבר שומע את התלונות האלה לא מעט והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות. תחילה, הוא תמיד מקפיד לתאם ציפיות עם המטופלת ולשאול אותה על מה בדיוק היא חולמת.


"אני יודע איך להתערב ולשקם את אותם המבנים בשביל שהתוצאה תהיה פחות עייפה, יותר רעננה" הוא מסביר. "אך ראשית, אני רוצה להסביר על תהליכי ההזדקנות ואיך הם באים לידי ביטוי אצלנו בפנים. הטיפול הוא טיפול אינדיבידואלי שמתאים לכל מטופלת באופן ספציפי, לפי השינויים שיש אצלה".
ד''ר פרבר מבטיח שברגע שיטפל במראה העייף, המטופלת תיראה רעננה ותרגיש הרבה יותר נוח עם עצמה. "התהליך בקליניקה הוא כמו כל ייעוץ רפואי: המטופלת מגיעה וממלאת שאלון אודות הפרטים הרפואיים, אחר כך היא עוברת צילום בווידיאו היקפי, ואז נכנסת אליי לחדר לייעוץ. זה המקום להתגבר על הפער בין הידע שיש למטופלת ובין הידע שהייתי רוצה שיהיה למטופלת".
צריך לבוא למפגש הזה מאוד מרוכזים. ד''ר פרבר מראה למטופלת באמצעות סרטון הווידיאו איך - בצורה מאוד מאוד מובנית – הוא עובר אזור אזור בפנים ומפרט מה המבנים האנטומיים שיש שם, מה קורה להם במהלך ההזדקנות ומה הוא יכול לעשות בשביל לשפר את זה.


השאיפה ברורה - לשמר את המראה ולא לשנות אותו, רק לשפר אותו. "החשש המרכזי של כל מי שנכנסת אליי לקליניקה הוא להיראות עשויה", אומר ד"ר פרבר. "המטרה היא שהן ייראו טבעי, כאילו הן באמת חזרו אחורה בזמן. זה לא שאני מייצר להן איזשהו מראה או מבנה של שפתיים או של עיניים שנחשב יפה אבל בכלל לא מתאים להן ואף פעם לא היה להן".

1 צפייה בגלריה
אישה מחייכת
אישה מחייכת
המטרה היא לשפר את המראה, לא לשנות אותו
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

אחד הנדבכים הכי חשובים של הטיפול בשביל להשיג את התוצאה הטבעית והנכונה למטופלת, הוא הבחירה בחומר הנכון. "חשוב לי מאוד לבחור בחומר שאני יכול לסמוך עליו כרופא, שמאפשר התאמה לכל האזורים השונים בפנים, שנותן מענה הוליסטי למה שאני צריך בשביל להשיג את מה שנכון למטופלת. הטיפול מתבצע באמצעות חומצה היאלורונית, חומר שיש באופן טבעי בגוף, ברקמת החיבור. העניין הוא שמה שיש באופן טבעי בגוף מתפרק מהר, אז אני מזריק חומר שהוא טבעי וקיים בגוף, רק שהוא מתפרק יותר באיטיות ולאורך זמן".
איך מגיעים לדיוק מרבי עם הטיפול?
"הדיוק בטיפול מתקבל באמצעות שיטת ה־™MD Codes ומוצרי חומצה היאלורונית של ג'ובידרם. השיטה הזאת, שפותחה על בסיס המוצרים הספציפיים האלה, נותנת לרופא את הביטחון שהוא כל פעם יכול להשיג את התוצאה שהוא רוצה להשיג ושהוא יודע מה הוא הולך לקבל".
הרבה נשים מפחדות לסיים טיפול ולא לזהות את עצמן בראי. גם כאן ד''ר פרבר מנפץ מיתוס. "כשהמטופלת שואלת אותי מתי היא תראה תוצאה, אני לא יכול לענות על זה במילה אחת. קודם כול, את מיד רואה שיפור. בדרך כלל מתחילים לקבל מחמאות אחרי משהו כמו עשרה ימים. זה הולך ומשתפר ולמעשה אצל כל אחת ואחת זה אינדיבידואלי, לפי המבנה שלה.
"כשהמטופלת מגיעה אליי ואומרת – 'תקשיב, שיפרת לי את ההרגשה, אני מרגישה שאני נראית מעולה, שאני נראית נכון, שאני נראית לעצמי עצמי', זאת המחמאה הכי גדולה שאני יכול לקבל. למעשה, זה היעד שלי בטיפול".


גילוי נאות: ד"ר נמרוד פרבר משמש כיועץ רפואי וחבר בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm. התוכן מקודם ע"י חברת Abbvie. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך. התוצאה עשויה להשתנות בין מטופל/ת למטופל/ת. לדיווח על תופעות לוואי בלבד יש לפנות באמצעות qaisrael@abvvie.com.

IL-JUV-230040
Production date May 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button