מחפשים עבודה? נותני שירותים? תפיצו את התוכן שלכם

איך לפרסם ולשתף תוכן בלינקדאין כדי להגביר מעורבות

בין אם אתם מחפשים עבודה או נותני שירותים- למה צריך לפרסם תוכן ואיך זה מגביר מעורבות? כתבה שביעית בסדרה

עודכן:
בפעם הקודמת דיברנו על החשיבות של אסטרטגיית תוכן בפלטפורמת הלינקדאין. תוכן איכותי וטוב הוא חשוב מאין כמוהו כדי לפתח הזדמנויות בשוק העבודה, אבל לא רק. כשמדברים על פרסום בשיתוף תוכן כדי להגיב במעורבות, צריך לקחת בחשבון שאנחנו למעשה עושים פעולות שאנחנו רוצים שיחזרו אלינו עם ריקושטים רלוונטיים שיקדמו אותנו. אם אנחנו הולכים על פרסום תוכן ברמה של פעם בשבוע, אנחנו נרצה שהפעם בשבוע תעבוד בשבילנו במקסימום, שנקבל פניות רלוונטיות והתוכן יצליח לתפוס תאוצה - כך נקבל צפיות בפרופיל ופניות, והרי לשם כך התכנסנו, לא?

צפו בווידיאו

5 כללים לפרסום תוכן רלוונטי שיגביר מעורבות


1. הכר את משטח העבודה: נעים מאוד, הפיד שלכם, הוא משטח העבודה שלכם. שם אתם תקדמו את עצמכם ולא רק על ידי יצור תוכן. שם אני אראה תכנים של הקשרים שלי, או תכנים שהקשרים שלי אהבו. אם דיברנו קודם על אהבת חינם, זה בדיוק המקום שבו אני ארצה להראות נוכחות לקשרים שלי. איך עושים את זה? יש כפתור של Insightfull - זה הריאקשן שיש לו הכי הרבה ביקוש. אנשים לא רוצים לייק רגיל, לייק אהבה, סלבריישן או כפיים. הם כאן בשביל האינסייטפול, בשביל לעורר מחשבה. חשוב שתדעו להתנהל עם הלייקים האלה, להומור למשל - אין הרבה מקום בלינקדאין. ככל שתתנהלו עם זה בחוכמה, הפלטפורמה תפרגן לכם.
גם אם אתם גולשים ש"נחבאים אל הכלים" וממעטים להעלות תוכן לרשתות, חשוב שתדעו שבלינדקאין, זה יכול לפתוח עבורכם חלון הזדמנויות יוצא דופן. אז איך עושים את זה נכון?
2. דבר אלי בתגובות: הכלל הזה מלווה בחשש. לרוב, אנשים לא רוצים להגיב תגובה לא מקצועית אז הטעות הנפוצה שהם עושים היא לא להגיב, כי הם מפחדים לצאת לא מקצועיים - זו טעות גדולה כי בסוף התגובה שלנו עושה שני דברים: היא מראה אותנו בפני יוצר התוכן, שיכול להיות גם מנכ''ל של חברה גדולה בכבודו או בעצמו, מגייסת, או בעל תפקיד בכיר במשהו שישרת אותי. הוא רואה מי הגיב עם הטייטל- ואם יש לנו טייטל מדויק כפי שכבר למדנו, הוא יכול להיכנס לפרופיל שלי ויכול לצאת מזה משהו. תגובה יכולה להכפיל או לשלש במאות אחוזים את החשיפה לפרופיל שלנו - זה מה שאנחנו רוצים! מי שמפחד ולא יודע מה להגיד, קבלו טיפ ממני: תגובות קצרות וענייניות. כל המוסיף גורע. "פוסט מעניין, אהבתי את הנקודות, תודה על השיתוף". זו תגובה קלאסית. אי אפשר ליפול.

3 צפייה בגלריה
לינקדאין
לינקדאין
לינקדאין. לכתוב ולהעלות
(Evan Lorne / Shutterstock.com )

מדריכים קודמים בסדרה:

3. כמה? ובכן, השאיפה שלנו היא לחלק 10 תגובות ביום. זה אומר שאתם צריכים לשבת כמו שצריך מול משטח העבודה שלכם, לעבור על הפוסטים בפיד, להחליט מה ראוי לקבל תגובה ואיזו תגובה אני מחליט לכתוב. בסופו של דבר, אני רוצה לייצר גורמים מקרבים וזה על ידי תגובות. שימו לב- אנשים שמעלים פוסטים בלינקדאין- השקיעו בהם. זה תוכן מקצועי, אלה לא סתם מחשבות והגיגים לאוויר. בסוף הם מחפשים שיגיבו להם. אכפת לנו מה כתבו ומי כתב את התגובה וכך אפשר ליצור חיבור עם המנהל הכי בכיר וגדול. יש פה הזדמנות להראות הערכה על ההשקעה שלו בתוכן.

4. ריפוסט להמונים: בכל מה שקשור למעורבות כדי להגדיל חשיפה - חשוב לציין שבלינקדאין יש משהו ייחודי- בפייסבוק אני יכול לעשות שייר לפוסט לקבוצה, או לעמוד שלי, ובאינסטגרם אפשר לשתף את הפוסט לסטורי. בלינקדאין יש משהו ייחודי שנקרא ריפוסט. הפי'צר הזה בעצם מאפשר לי להתגבר על החשש שאני אפרסם פוסט אבל אף אחד לא יגיב לי, או שהוא לא יקבל חשיפה בלינקדאין- כדי לראות פוסטים אני צריך להכנס לחלק מסויים בפרופיל וזה לא מאוד נגיש, וכאן נכנס ה-Repost. במצב כזה אני בעצם משתף את הפוסט המקורי גם אם הוא ישן - אך עדיין רלוונטי וכל לייק ילך לפוסט המקורי באופן ישיר. כך אני בעצם "תורם" ומגביר מעורבות לכותב הפוסט. דיברנו כבר על אהבת חינם נכון? הריפוסט יצור קשר יותר חזק לתחום, אני אראה יותר מקצועי מה שיעזור גם לי, וגם לכותב הפוסט.

5. אולדסקול: אופציה נוספת כמובן היא שיתוף רגיל, שיתוף עם מחשבה. כאן אני אצור פוסט משלי ואוסיף לו כמה מילים, הלייקים והתובנות יגיעו אליי ויגבירו מעורבות של כל מי שקרא את התובנה שלי על הפוסט המקורי. כך גם העליתי חשיפה לתוכן שאני יוצר וגם פירגנתי ליוצר תוכן אחר, כולם מרוויחים.

הידעת?
אהבת חינם חשובה גם בלינקדאין: הדבר הראשון שצריך להבין הוא שאנחנו בעצמינו צריכים לפרגן לאחרים, להראות נוכחות אצל אחרים כדי שהפלטפורמה תראה ותפיץ את התכנים שלנו לאותם אנשים.

תשאלו את ד"ר לינקדאין

המומחה שלכם לפלטפורמה שתעזור לכם למנף את עצמכם בעולם הקריירה והעסקים

3 צפייה בגלריה
אבי צדקה
אבי צדקה
אבי צדקה
(צילום: אופיר לביא)
ד"ר לינקדאין הוא אבי צדקה, מומחה ואחד מחלוצי פלטפורמת הלינקדאין. הוא הגיע אליה במקרה לפני 11 שנים כשחיפש מקום לשווק את העסק שלו. בין רגע הוא הבין מה יש לו בידיים, חקר ולמד את רזי הפלטפורמה והחל להציע שירותי בניית פרופיל ותחזוקו ללקוחות. כיום תוכלו למצוא בין לקוחותיו חברות ענק כמו אלקטרה, בנק הפועלים, שטראוס, כלל ביטוח וכו'. במסגרת המדור הוא יעניק לכם כלים וטיפים חשובים להתמצאות ברשת החברתית העסקית הזאת ולמינוף ומיצוי היכולות המקצועיות והעסקיות שלכם.
מוזמנים לפנות אליו גם במייל: avitzdaka1@gmail.com
פורסם לראשונה: 14:40, 05.11.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button