הרכב הועלה באש. הטרקטורון נשרף פעמיים. על הבית ירו. איומים הועברו גם בטלפון. אולם על אף שבני משפחת מנסור התלוננו במשטרה, אם המשפחה סוהא נרצחה אתמול (ב') במכון היופי שבבעלותה בטירה.
"היא הייתה אישה מקסימה", אמר באולפן ynet מוחמד מנסור, בעלה של סוהא, בת 38. לדבריו, "עברנו סדרת התעללות לפני שלושה שבועות. שרפו לה את האוטו יחד עם הטרקטורון שלי. התלוננו במשטרה. אמרו שישימו ניידת אבטחה ליד הבית. לא הייתה משטרה ולא שום דבר. באו עוד פעם ושרפו את הטרקטורון. הילדה שלי כנראה זיהתה את מי שעשה את זה, התלוננו במשטרה, והתלונה הזו עלתה לנו ביוקר".
2 צפייה בגלריה
סוהא מנסור
סוהא מנסור
סוהא מנסור
הבעל, שנפצע בינוני מירי ברגלו לפני 12 שנה, סיפר כי "אחרי עוד יומיים קיבלנו איומים שירצחו אותי ואת הבנות שלי ואת אשתי. התלוננתי במשטרה, ואמרו - 'טוב, נאבטח אותך, אל תדאג'. באותו לילה ירו לי לתוך הבית. היריות פגעו בחדר של הבן שלי, עברו מעל הראש שלי. היה צרור יריות, כמעט 12 יריות. באו מהמשטרה, אמרו שאין להם מספיק כוח לאבטח אותנו".
על רוצחיה של אשתו, שאחיה יוסרי נרצח לפני כ-20 שנה, אמר: "אלה אנשים רעים, הם עשו את כל הדברים האלה מול עיני המשטרה. דיברתי עם אשתי, ניסיתי להרגיע אותה. מה שהבנתי, והיא הסתירה ממני, שבשלושת הימים הקודמים היא קיבלה שיחות ממספר חסום ולא רצתה לספר לי כי היא פחדה. הילדה סיפרה לי רק אתמול, אחרי שהיא נרצחה".
סוהא הותירה אחריה שלושה ילדים: בת 15, בת 13 ובן 12 על הרצף האוטיסטי. הרוצח ירה לעבר מכון היופי לפחות חמישה כדורים - ונמלט. "באתי לצאת עם הילדה ושמענו יריות", אמר הבעל. "הילדה אומרת לי 'יריות, יריות'. אמרתי לה 'זה רחוק'. נכנסתי פנימה וראיתי אותה על הרצפה".
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בטירה
זירת הירי בטירה
זירת הרצח בטירה
בתשובה לשאלה אם הוא חושש לחייו, ענה: "אם היא נרצחה, אני לא אחשוש? היא לא עשתה כלום כדי שירצחו אותה. מילה אחת לא אמרה. כשאני הייתי מדבר לפעמים, הייתה אומרת לי לסתום את הפה. אם הייתי יודע שהם ירצחו אותה הייתי מבקש מהם שירצחו אותי במקומה".
הבן שנמצא על הרצף האוטיסטי שמע את הירי והחל לצעוק הוא התקשר לאמו והיא לא ענתה, הלך לעסק ומצא אותה ירויה. "אמא, אמא, תעני לי. את לא עונה. אמא, אני מחכה לך", אמר - אך ללא הועיל.
מהמשטרה נמסר אתמול: "בניגוד לנטען, הקורבן לא הייתה מאוימת. אירועי הפגיעה ברכוש הם חלק מסכסוך במסגרת המשפחה המורחבת".