נתניהו לא מתנער מדברי בן גביר: "נשמור על הביטחון, תוך מתן חופש תנועה לפלסטינים"

שלושה ימים חלפו מאז האמירה של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שטען כי "הזכות שלי, של אשתי ושל ילדיי להסתובב ביו"ש קודמת לזכות התנועה של הערבים" - גורמים מדיניים האשימו אותו ב"מגה-פיגוע", אך ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התנער מדבריו. בהבהרה שפרסמה לשכת רה"מ לכתבים זרים, דקות לפני כניסת השבת, הוא אמר באנגלית כי "ישראל תמשיך במדיניותה - ותשמור על הביטחון תוך מתן חופש תנועה לישראלים ולפלסטינים כאחד".
4 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר
נתניהו ובן גביר
(צילום: AP, עמית שאבי)

"נכנסו לחצר - ופתחו באש": 6 פצועים מירי בכפר כנא, בהם צעירה וגבר במצב קשה

גבר בן 55 ובתו, בת 29, נפצעו באורח קשה אחר הצהריים מירי בכפר כנא. מהירי נפצעו ארבעה ילדים נוספים של האיש, צעיר בן 17 באורח בינוני ושלושה נוספים באורח קל. הרקע לירי הוא סכסוך בין שתי משפחות. בתיעוד מהמקום נראים אישה וילדים רצים ברחוב בבהלה, לרקע קולות ירי. לפי החשד, שני רעולי פנים נכנסו לחצר בית וירו לעבר האב וחמשת ילדיו. הרכב שבו ככל הנראה נסעו היורים אותר עולה באש סמוך לבתים ביישוב.

איימן עודה יאובטח בשל איומים מארגוני פשיעה

קצין הכנסת החליט להצמיד אבטחה ליו"ר חד"ש-תע"ל איימן עודה, והזהיר אותו כי הוא נתון לסכנת חיים בשל ההצהרות שהשמיע נגד ארגוני פשיעה בחברה הערבית. כך הודיעה בצהריים לשכתו של ח"כ עודה. הלשכה מסרה כי במסגרת ההחלטה יאובטח גם ביתו של עודה, וכי המהלך התקבל בהתייעצות עם המשטרה לאחר שעודה קיבל איומים ישירים על "שפיכת דמו".
4 צפייה בגלריה
הפגנה נגד מבצע "בית וגן" בתל אביב
הפגנה נגד מבצע "בית וגן" בתל אביב
איימן עודה
(צילום: מוטי קמחי)

דיווחים בלבנון: שני אזרחי רוסיה נעצרו בחשד לריגול למען ישראל

כלי תקשורת בלבנון דיווחו אמש על מעצר חוליית ריגול לטובת ישראל, שבה היו חברים שני בני אדם. לפי הדיווחים, השניים נעצרו בנמל התעופה בביירות רגע לפני שעזבו את לבנון. בצהריים דיווח העיתון "אל-אחבאר" כי מדובר באזרח רוסי וברעייתו.

מעבר הענק הושלם: דניאל פרץ חתם לחמש שנים בבאיירן מינכן

אחד המעברים המפתיעים והמרשימים אי פעם של כדורגלן ישראלי התממש אמש, כשדניאל פרץ חתם לחמש שנים בבאיירן מינכן, שתשלם עבורו כשישה מיליון אירו למכבי ת"א (סכום שיכול להגיע לכדי שבעה מיליון, בכפוף לבונוסים שונים). הוא יקבל את המספר 18. לאחר החתימה אמר פרץ: "זה חלום של כל ילד להגיע יום אחד לשחק במועדון גדול כמו באיירן. כששמעתי על ההתעניינות של באיירן, הייתה לי רק משאלה אחת - לעבור לכאן. אני רעב לכל מה שיבוא".
4 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: האתר הרשמי של באיירן מינכן)

"סערת הנשיקה": פיפ"א השעתה באופן זמני את נשיא ההתאחדות הספרדית

פיפ"א הודיעה כי היא משעה את יו"ר ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס באופן זמני, מכל פעילות ברמה הלאומית והבינלאומית מטעם ההתאחדות הספרדית, אחרי שנישק בכוח את כוכבת נבחרת ספרד. מפיפ"א נמסר כי "ההשעיה תיכנס היום לתוקף והיא לתקופה ראשונית של 90 יום בעקבות ההליכים המשמעתיים שנפתחו נגד אוביאלס. כמו כן, הוצאו שתי הנחיות נוספות המורות לרוביאלס או כל אחד מההתאחדות הספרדית לא ליצור קשר עם השחקנית ג'ני הרמוסו".
ההודעה באה יממה לאחר שג'ני הרמוסו - כוכבת הנבחרת שאותה רוביאלס נישק בכוח על הפודיום בסיום גמר מונדיאל הנשים - הודיעה כי "היא לא הסכימה לכך בשום צורה". בהתאחדות הספרדית הודיעו כי יתבעו את הרמוסו על "דברי שקר", וטענו כי "הראיות חותכות. רוביאלס לא שיקר. יש ארבע תמונות שונות שמראות שהיא חיבקה את רוביאלס ולא התנגדה לנשיקה".
4 צפייה בגלריה
לואיס רובילאס ג'ני הרמוסו
לואיס רובילאס ג'ני הרמוסו
רובילאס והרמוסו
(צילום: REUTERS/Hannah Mckay)

התחזית: ללא שינוי

מחר לא צפוי שינוי בטמפרטורות. בימים שני ושלישי הטמפרטורות יירדו ותורגש הקלה בעומס החום. בשעות הבוקר יהיה מעונן בחוף, בצפון ובשפלה וייתכן גשם מקומי קל, ובשעות אחר הצהריים ייתכן גשם מקומי קל בהרים. בימים אלה, הים התיכון יהיה גלי ומסוכן לרחצה וגובה הגלים יהיה מעל מטר.
הטמפרטורות החזויות הלילה: ירושלים 19, תל אביב 26, חיפה 25, צפת 21, קצרין 20, טבריה 25, נצרת 22, עפולה 23, בית שאן 25, לוד 24, אשדוד 24, עין גדי 29, באר שבע 22, מצפה רמון 22, אילת 27.