שב"כ למגזר? בארגון מסתייגים: "מדרון חלקלק"

הזינוק בנרצחים הוביל לקריאות לערב את שב"כ במאבק באלימות בחברה הערבית, ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים מחר דיון בנושא. אבל בארגון עצמו מסתייגים ולא רוצים לשמש ככוח שיטור, גם מחשש לחשיפת שיטות עבודה. "זו פגיעה בדמוקרטיה, יש לחזק את המשטרה במקום לשנות את ייעוד השב"כ", אמרו במערכת המשפט.

מכתב המפכ"לים: "בן גביר - סכנה לישראל"

שישה מפכ"לים לשעבר ו-42 ניצבי משטרה בדימוס פרסמו אתמול מכתב שבו הזהירו את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מפני קריסתה הצפויה של משטרת ישראל", וטענו: "השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר איננו הפתרון - הוא חלק מרכזי מהבעיה. להרחיק אותו לאלתר מהמשרד לביטחון לאומי".

הוגדרה בסיכון, הועברה למקלט - ונרצחה

שרית אחמד, בת 18, נורתה למוות אתמול בגליל מטווח קצר. ב-2020 הוגש כתב אישום נגד אחיה, שאיימו עליה בשל נטייתה המינית: "אשלם 200 אלף למי שיהרוג אותה". העונש שקיבלו: חודשים בודדים בכלא. המשטרה העריכה שהיא בסיכון גבוה, והעבירו אותה למקלט. היא עזבה אחר כך את המסגרת, ואז נרצחה.
1 צפייה בגלריה
שרית אחמד
שרית אחמד
שרית אחמד, שנרצחה בגליל

ניסה לגנוב טרקטור - ונדקר למוות

עטיה אבו סבילה, בן 21 מהפזורה הבדואית בנגב, התעמת עם עובדים זרים בחווה חקלאית ליד אופקים, לשם הגיע על פי החשד כדי לגנוב ציוד חקלאי עם שני שותפים. במהלך העימות נדקר למוות.

לקראת קרב ירושה: דיווח על הרעה בבריאות אבו מאזן

לפי העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", רופאים זומנו לאחרונה ללשכת אבו מאזן, שעבר בחשאי בדיקות דחופות גם בירדן. ומה יהיה ביום שאחרי? חלק מאנשי הנהגת הפתח תומכים בברגותי הכלוא בישראל, ומנגד חוסיין א-שייח רואה עצמו כיורש.

סירה התהפכה בכינרת, 11 חולצו מהמים

סוף טוב אחרי דקות של חרדה: לאחר סריקות נרחבות, איתר מציל ארבעה שהיו על סירה שהתהפכה בחוף סטאי ולא נמצאו תחילה - בהם ילדים. לפני כן חולצו שבעה. "זיהינו גבר ואישה במצוקה, אחר כך איתרנו גם פעוט בן שנתיים שסבל מתשישות וקוצר נשימה", סיפר פרמדיק. סירה אחרת חילצה עוד שני ילדים. גם אישה בהיריון מתקדם חולצה.

רוכב קטנוע בן 17 נהרג בת"א

הנער ככל הנראה החליק הלילה מתחת לגשר כיכר אתרים. הוא פונה לבית החולים איכילוב במצב קשה, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו. בתאונות אופנוע אחרות במהלך השבת נפצעו עוד חמישה בני אדם באורח קשה.

"חץ 3" בדרך לגרמניה: זה הסכום שתשלם ברלין

כמעט ארבעה מיליארד אירו, עם מקדמה של 560 מיליון אירו: הפרלמנט הגרמני יתבקש לאשר העברת כספים ראשונים במסגרת העסקה למכירת מערכת ההגנה האווירית הישראלית. בברלין מקווים לסגור את העסקה עד סוף השנה, כדי שהמערכת תגיע עד סוף 2025.

37 סעיפים: האישום החדש נגד טראמפ

פרשת המסמכים המסווגים מובילה לכתב אישום: נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ נאשם בהחזקה לא חוקית של המסמכים, הסתרתם במהלך חקירה ומתן הצהרות כוזבות. באישום נחשפו גם תמונות של המסמכים מפוזרים באחוזתו של טראמפ - מאולם הנשפים ועד לחדר השירותים. "אני חף מפשע", טען טראמפ, וגם יריביו במפלגה הרפובליקנית מיהרו לתמוך בו, ולתקוף את משרד המשפטים.

טורקיה: 5 הרוגים בפיצוץ במפעל טילים

חמישה עובדים נהרגו בפיצוץ בפרברי אנקרה, במפעל לייצור טילים וחומרי נפץ. הפיצוץ גרם נזק לבתים ולעסקים סמוכים, טורקיה פתחה בחקירה.

40 יום בג'ונגל: הילדים ששרדו התרסקות אותרו בחיים

הסיפור שגרם לקולומביה לעצור את נשימתה: כוחות ההצלה איתרו את כריסטין, טיין, סולייני ולזלי - כחמישה שבועות לאחר ששרדו את התרסקות המטוס הקל שגבתה את חיי אמם. כך הם שרדו, צפו בפינוי שלהם.