שני טילי נ"ט שוגרו הבוקר (חמישי) מלבנון לעבר מוצבים בחרמון. לא היו נפגעים. צה"ל השיב אש - ותקף בתגובה את מקורות הירי. במקביל, כתב רשת "אל-מנאר" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווח על תקיפה ישראלית באזור כפר אל-הבאריה בדרום לבנון, ופרסם תמונה של התקיפה בחרמון - שבה נראה עשן מיתמר בקצה ההר המושלג.
1 צפייה בגלריה
2 טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בחרמון
2 טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בחרמון
2 טילי נ"ט שוגרו מלבנון לעבר מוצבים בחרמון
זו אינה הפעם הראשונה שבה חיזבאללה מכוון את שיגוריו לעבר מוצבים בצפון, וכבר מספר פעמים ארגון הטרור הלבנוני אף הצליח לפגוע ולגרום נזק למתקני צה"ל. מוקדם יותר השבוע שני חיילים נפצעו קל מירי חיזבאללה למוצב בירנית שבגבול הצפון.
לפי שבוע בדיוק חיזבאללה טען שפגע במכ"ם במוצב ישראלי ליד ראש הנקרה, ופרסם תיעוד חריג ממצלמת הטיל - שהציגה את מסלולו עד רגע הפגיעה. ארגון הטרור הלבנוני כינה את המכ"ם "כיפת ריגול", והציג גם מפה שבה ניתן לראות כי הפגיעה התרחשה ברכס הסולם שבגזרה המערבית. לפי ארגון הטרור הלבנוני, הוא שיגר שני כטב"מים לעבר סוללה של כיפת ברזל. עם זאת, בצה"ל טענו כי המתקן לא נפגע, וייתכן שהסרטון אינו אותנטי.
באמצע השבוע שעבר הצליח חיזבאללה לגרום לנזק קל לבסיס הבקרה האווירית של חיל האוויר (יב"א 506) במירון, שמכונה "העיניים של המדינה" בצפון. שבועיים וחצי קודם לכן הארגון גרם נזק ליכולות הגילוי באותו הבסיס. עם זאת, בצה"ל הדגישו אז שהיתירות הקיימת אפשרה את המשך פעילות היחידה האסטרטגית להגנת שמי המדינה. עוד נמסר אז כי הנזקים שנגרמו לשתי כיפות ההגנה בבסיס תוקנו.