ישראל ולבנון חתמו על הסכם; ארה"ב תקפה באיראן | כותרות השבת
בתום ארבעה ימי מו"מ בוושינגטון, ישראל ולבנון הכריזו על הסכם מסגרת - שבו הצהירו על שאיפתן לשים קץ לעשרות שנים של עימותים מזוינים | תומכי חיזבאללה התעמתו עם כוחות הביטחון הלבנוניים במחאה. עשרות חיילי צבא לבנון התאספו בביירות | בתגובה לתקיפת הספינות במצר הורמוז: ארה"ב תקפה באיראן