יירוטים דרמטיים בים התיכון

צה"ל יירט בצהריים שלושה כטב"מים ששיגר חיזבאללה לאסדת כריש שעדיין אינה מפיקה גז. אחד מהם יורט בעזרת מטוס קרב, שני האחרים יורטו לראשונה על ידי טילי ברק של ספינת הטילים אח"י אילת. צפו בתיעוד היירוטים.

2 צפייה בגלריה
 רגע היירוט
 רגע היירוט
רגע היירוט
(צילום: אלבטרוס, דובר צה"ל)

תקיפה ראשונה בעידן לפיד

משרד ההגנה הסורי מסר כי שני אזרחים נפצעו במתקפה ישראלית בסביבות 6:30 בבוקר, כ-20 ק"מ מדרום לעיר הנמל טרטוס. מלבד האזרחים שנפצעו, הסורים טענו שנגרם גם נזק לרכוש והאשימו את ישראל ב"תוקפנות אווירית" מעל הים התיכון. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה למשטר אסד, דיווח כי יעד התקיפה היה אתרים לאחסון אמצעי לחימה של חיזבאללה, שיועדו להעברה ללבנון.

נאום בכורה של ראש הממשלה החדש

ביומו השני בתפקיד, יישא ב-20:45 יאיר לפיד נאום ראשון כראש ממשלה. הוא יציג את תפיסת עולמו ואת המדיניות שאליה יוביל, ויאמר שהדבר החשוב למדינה הוא איזון ויציבות. "לא אתן שהבחירות ייגררו למלחמה בין היהודים לישראלים", יגיד.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הנוער
נבחרת הנוער
האכזבה הישראלית, בתום הגמר
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)

כמעט אלופי אירופה

אחרי קמפיין נפלא ותצוגה אדירה בגמר, נבחרת הנוער של ישראל הפסידה אמש 3:1 לאנגליה בגמר אליפות אירופה. אוסקר גלוך ממכבי תל אביב, כוכב הנבחרת, הבקיע את השער הראשון והוביל את הנבחרת ליתרון סנסציוני, אבל אנגליה השוותה ובהארכה הבקיעה שני שערים נוספים. הנבחרת הנהדרת של אופיר חיים סיימה את היורו עד גיל 19 כסגנית אלופת אירופה.

רצח שני בגליל תוך שעות

תושב בענה עלי חסארמה נפצע אמש אנושות ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. בני משפחתו אמרו שנורה כשהאכיל את בתו. זמן קצר לאחר מכן נפצע קשה מירי אדם אחר בבענה, נבדק חשד שזו נקמה על הרצח. שעות לפני כן נרצח גבר גם בבית ג'אן. צפו בתיעוד רצח זה.

חשד: רצח את אמו בבאר שבע

גבר כבן 40 נעצר אמש בחשד לרצח אמו ברחוב מבצע עובדה בבאר שבע. החשוד, כבן 40, יובא בצאת השבת להארכת מעצרו. הבן, בעל רקע פסיכיאטרי, הזעיק את המשטרה לבניין הדירות שבו אמו מתגוררת לאחר שלטענתו מצא אותה מחוסרת הכרה במסדרון. צוותי מד"א שהגיעו למקום טיפלו באישה, אך נאלצו לקבוע את מותה. על פניה של האם היו סימני חבלה.

מסימון ביילס לסטיב ג'ובס: ביידן יחלק 17 מדליות כבוד

הנשיא יחלק ל-17 אישים, חלקם מתים, את מדליית החירות הנשיאותית – אות הכבוד האזרחי הגבוה בארה"ב, שהוא עצמו קיבל מאובמה. ברשימה: הכדורגלנית הלסבית מייגן ראפינו, השחקן דנזל וושינגטון והמחוקקת ששרדה כדור בראש.