דמאר המלין היה השחקן האחרון של באפלו בילס שיצא הלילה (בין ראשון לשני) מהמנהרה ורץ לכל אורך המגרש, כשזרועותיו פרושות לצדדים כאילו הוא עף. מה שבטוח הרגשות שלו טסו בקצב מסחרר לפני, במהלך ואחרי ה-20:48 של הבילס על מיאמי דולפינס בליגת ה-NFL.
תשעה חודשים לאחר שלקה בדום לב במהלך משחק בינואר האחרון, הובהל לבי"ח במצב קריטי והיה חשש ממשי לחייו, המלין רשם לפנות בוקר קאמבק מרגש למגרשים. "הרגע בו עליתי למגרש היה כנראה המרגש ביותר בחיי", הודה המלין.
3 צפייה בגלריה
דמאר המלין
דמאר המלין
המלין מאושר בבכורה המרגשת
(צילום: AP Photo/Adrian Kraus)
3 צפייה בגלריה
דמאר המלין
דמאר המלין
"הבטחתי לעצמי שאעשה את זה". המלין
(צילום: Gregory Fisher-USA TODAY Sports)
"הבטחתי לעצמי שאעשה את זה", המשיך המלין. "שיהיה לי את האומץ, הכוח והגאווה לחזור למגרש. עברתי משהו טראומטי וחזרתי ממנו חזק. מדהים שאני מסוגל עדיין לעשות את מה שאני אוהב בליגה הטובה ביותר בעולם".
יש לציין כי מדובר בנס רפואי של ממש. בינואר האחרון, כאמור, קצת פחות משש דקות לסיום הרבע הראשון במשחק של באפלו נגד סינסינטי, ביצע המלין בן ה-25 תיקול וקם לרגליו. שניות ספורות לאחר מכן התמוטט שחקן ההגנה. הצוותים הרפואיים הוזעקו באופן מיידי, והמשחק כמובן נעצר. הוא פונה לבית החולים כשמצבו קריטי.
3 צפייה בגלריה
שחקן באפלו בילס דמאר המלין לאחר שהתמוטט
שחקן באפלו בילס דמאר המלין לאחר שהתמוטט
ינואר 2023: רגע ההתמוטטות במהלך המשחק
(AP)
"טוב, זו הייתה בחירה שעשיתי, אז ידעתי שאשוב לשחק מתישהו", המשיך המלין. "הייתי צריך לעבוד קשה, להישאר מוכן ולהיות רגוע כדי לעשות את החלק שלי. זו הייתה המטרה שלי מאז שהגעתי לכאן".
מאמן באפלו, שון מקדרמוט, היה מאושר וכינה את הקאמבק של המלין "רגע סוריאליסטי". בסיום המשחק, אמר: "מגיעה לו תשומת הלב שהוא מקבל. אני אוהב את העובדה שהוא עושה את זה בכל כך הרבה דרכים. לפני תשעה חודשים הצעיר הזה היה בין חיים למוות ועכשיו הוא חזר".
"אני כל כך גאה בבחור הזה", הוסיף מיקה הייד. "אמרתי את זה כבר לפני כן: רק כדי לראות מה הוא עבר ולהיות שם לידו - זה משהו מיוחד. הוא אח שלי, אני אוהב אותו כל כך".