נגיף הקורונה לא עוזב את בני סכנין והפועל חדרה. סכנין הודיעה בצהריים (שבת) על שחקן שישי שנדבק בנגיף - עלי אבו ריא. הוא אמנם לא לקח חלק בהתמודדות מול מכבי נתניה, אבל התאמן עם הקבוצה עד למשחק, התלווה לשחקנים ואף שהה איתם בחדר ההלבשה. אבו ריא ערך את בדיקת הקורונה שלו ביום חמישי ותוצאותיה הגיעו היום.
סאגת הקורונה בסכנין
מבני סכנין נמסר: "נציג של הנהלת המועדון יחד עם היועץ המשפטי אוספים את כל החומרים בכוונה לבדיקת הליך משפטי של כל הסיפור של 'משחק הקורונה'". הזעם של המועדון מופנה כלפי מינהלת הליגה שלמעשה הכריחה את הקבוצה לשחק מול נתניה, למרות שבהנהלה מסרו על המצב הקשה בו הם נמצאים.
1 צפייה בגלריה
עלי אבו ריא
עלי אבו ריא
עלי אבו ריא
(צילום: עלא בדארנה)
כזכור, אתמול הודיעה סכנין כי גם השוער מוחמד אבו אלניל ששיחק מול נתניה נמצא חיובי לקורונה. לצד השחקנים, גם מאמן הקבוצה, אלדד שביט נמצא חיובי לנגיף, ושחקנים נוספים מדווחים על תסמינים. במיהנלת ובמשרד הבריאות הודיעו על עצירה של כל פעילות הקבוצה בעקבות המצב, כולל דחיית משחקיה הקרובים בליגה. בהנהלת סכנין הוסיפו: "אנחנו אוספים את כל החומר ורק אחר כך, ובמידת האפשר, נבקש לשבת עם המנהלת לדון בשרשרת האירועים".
בחדרה, כאמור, גם כן לא שקט. במהלך היממה האחרונה התגלו עוד 3 מקרי קורונה חיוביים בקבוצה: שני שחקנים ואיש צוות אחד. "בסך הכל עד כה התגלו בקבוצה 13 אנשים (מאמנים, שחקנים ואנשי צוות) חיוביים לקורונה. אנו בקשר הדוק עם מנהלת הליגה ומשרד הבריאות וממשיכים לפעול על פי ההנחיות. בשלב זה כל הקבוצה בבידוד ביתי ומושבתת מפעילות", נמסר מהמועדון.