החלום של דניאל פרץ הוגשם: השוער חתם ביום שישי בבאיירן מינכן ואתמול (ראשון) הוצג בפני הקהל והאוהדים. אחותו, שלי פרץ, שוחחה עם ynet live על הרגשות והתחושות שאחרי המעבר הגדול של אחיה.
המעבר הענק של דניאל פרץ - כתבות נוספות:
"היה לנו שבוע מטורף של התרגשות. קודם כל עד שזה לא נחתם באמת לא ידענו אם זה יקרה", אמרה פרץ, "אין לי מילים. אח שלי הגשים את החלום שלו ויום שישי היה היום המאושר בחיי".
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ עם אחותו שלי
דניאל פרץ עם אחותו שלי
"התכונה הכי בולטת של דניאל לדעתי זה ביטחון, הוא כבר מרגיש שייך לשם". דניאל פרץ עם אחותו שלי
(צילום: פרטי)
זה נראה כאילו הוא בגרמניה כבר מיליון שנה, כבר יש לו אוטו, הוא נוהג. הוא רק נפרד מהאוהדים ועכשיו הוא כבר חלק מבאיירן מינכן. "התכונה הכי בולטת של דניאל לדעתי זה ביטחון, הוא כבר מרגיש שייך לשם. אני חושבת שהוא דוגמה מטורפת והוא מודל לחיקוי עבורי והוא גאווה עבור כל מדינת ישראל. אני פשוט מעריצה אותו".
היו שבועות מתוחים במו"מ עד שזה נחתם? "לגמרי, זה היה שבוע ללא שינה, בעיקר של כסיסת ציפורניים, אבל מה שצריך לקרות קורה. בסוף הוא הגשים את החלום שלו. אני עדיין בהתרגשות גדולה, באופוריה, שמישהו יצבוט אותי, כזה".
מה ב-DNA של דניאל עזר לו להגיע לאיפה שהוא נמצא היום? "קודם כל דניאל מאוד מאמין בעצמו. גם אם לא משנה מה הוא היה עושה גם אם הוא היה טניסאי גם אם הוא היה חזק בצבא, הוא נורא מאמין בעצמו ורמת הביטחון שלו גורמת לו דירבונים ואני פשוט מעריצה את הדרך שלו. הוא עובד קשה, הוא עובד בצניעות ובעבודה שקטה ודניאל גם לא סיפור סינדרלה. גם כשהיה במכבי, הוא לא ישר פתח, הוא גם היה בספסל והכל קורה לטובה, הכל. זה גם אחד הכללים החשובים שצריך ללמוד ופשוט נחישות ועבודה טובה ועבודה קשה. זה לדמיין את עצמך שם, זה מה שהוא היה עושה. פשוט מדמיין את עצמו בדשא וברוך השם זה קרה".
הוא גם הוציא את הזוגיות שלו עם נועה קירל החוצה. הכל נופל עליכם בבת אחת. "לגמרי. אני בדיוק צחקתי על זה עם אבא שלי שאין לנו יומיים שקט. כל פעם יש ידיעה אחרת, וקורים דברים משמחים. אני לא אסתיר שום דבר. הם כרגע יחד בגרמניה, הם מכירים עוד לפני, שניהם היו בפומה ושניהם אצל רוברטו בן שושן הסוכן. אני יכולה להגיד לך שנועה מקסימה, פגשתי אותה בעבודה שלי והיא צנועה. אני מאחלת לשניהם רק בהצלחה".