דניאל פרץ הגיע לאליאנץ ארנה, בינתיים כאורח. השוער ובת זוגו נועה קירל צפו היום (ראשון) מהיציע בקבוצתו החדשה באיירן מינכן מנצחת 1:3 את אוגסבורג בדרבי של בוואריה במסגרת המחזור השני של הבונדסליגה.
המעבר הענק של דניאל פרץ - כתבות נוספות:
השוער הישראלי בן ה-23 כבר ערך אתמול את אימון הבכורה שלו אצל אלופת גרמניה, אבל לא נכלל בסגל למשחק מאחר שהוא נרשם מאוחר מדי. המאמן תומאס טוכל התייחס להחחתמה בראיון לפני המשחק: "דניאל פרץ יוכל ללמוד מהאליל שלו מנואל נוייר ולהתקדם בקריירה. יש לו תכונות ואיכויות מיוחדות של שוער מודרני, הוא אמיץ, פעיל, יש לו בעיטה חזקה טובה ופתיחת גוף טובה והוא שומר על מרחק טוב מקו ההגנה, וזו הסיבה שהלכנו עליו".
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(REUTERS/Leonhard Simon )
כדי להכיר קצת יותר את פרץ, שוחחו ב"בילד" הגרמני עם מי שאימן את השוער בחצי השנה האחרונה במכבי ת"א - אייטור קראנקה. "ידעתי שפרץ יעשה קפיצה גדולה בשלב כזה או אחר בעתיד", אמר הספרדי. "כשיצא לי להכיר אותו, לא רק זיהיתי שוער מצוין אלא מקצוען אמיתי עם אישיות נהדרת שכל הזמן רוצה ללמוד ולהשתפר. כשדניאל עושה טעות, יש לו את הגדולה לשאול לבד את המאמנים כיצד הוא יכול להשתפר", הוסיף קראנקה. "אני שמח מאוד שבאיירן בונה על שוער צעיר עם פוטנציאל".
באתר הרשמי של הבונדסליגה העלו כתבת פרופיל נרחבת על השוער וציינו: "באיירן החתימה את האדם שעשה סיוטים ליוסופה מוקוקו ויסיק נגנקאם בזכות ההופעות ההרואיות שלו ביורו הצעירות. פרץ הציג את עצמו לכדורגל הגרמני עם הופעת ענק מול גרמניה ושיתופו ביורו השתלם".
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
ערך אימון בכורה כבר אתמול. פרץ
(צילום: באיירן מינכן)
באתר טענו כי פרץ "משחק קצת כמו איקר קסיאס. הוא אלוף בעצירת פנדלים ושוער שיודע לעוף מפינה אחת לאחרת. מדובר בשוער מודרני שמצוין עם הכדור".
מעבר לכך, בתקשורת הגרמנית התייחסו גם לזוגיות של השוער עם קירל, שהתפרסמה בעולם לאחר שהגיעה למקום השלישי באירוויזיון האחרון עם השיר יוניקורן: "עובדה זוהרת נוספת לגבי פרץ, היא שזוגתו היא נועה קירל בת ה-22, שכיכבה בתחרות האירוויזיון. יש לה 1.8 מיליון עוקבים באינסטגרם, והיא בהחלט עשויה להשיג עוד לאור המעבר של בן הזוג שלה לבאיירן".