גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל שוחח עם עומר אצילי עוד לפני שריקות הבוז נגדו במשחק מול אלבניה. זה קרה בשל חשש שתיווצר "פרשת מונס דאבור" חדשה, כלומר שהקיצוני של מכבי חיפה יודיע שהוא לא מוכן להגיע לנבחרת אחרי כל ההד התקשורתי שנוצר סביב זימונו. כך נודע ל-ynet.
השיחה הזו התרחשה טרם פרסום הסגל לקראת המפגש מול אלבניה ואחרי שיו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון חשף ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet כי התיר לזמן את אצילי בעקבות בחינת העניין מול הפרקליטות.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
בהתאחדות לא חשבו שזה יהיה בווליום כזה. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
בהתאחדות העריכו כי יהיו קריאות בוז, אבל ספק אם חשבו שזה יהיה בווליום כזה כלפי אצילי בשל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים הקטינות" לצד דור מיכה מהפועל באר-שבע. בשל הסחרור שבו אצילי היה מצוי בתקופה האחרונה בשל חשיפת ההתכתבויות בינו לבין מיכה, רצו בהתאחדות לבחון עימו טרם הזימון האם הוא מתכוון להגיע ושלא יישבר וירצה לפרוש כמו דאבור, במקרה שיספוג קריאות בוז.
רק אחרי שאצילי הבהיר כי הוא מתכוון לממש את זכות הזימון, הוחלט לתת לו את הקרדיט המקצועי. בנבחרת מקווים כי לקראת הזימונים למשחקי הידידות בנובמבר לא ייווצר מצב שבו אצילי לא ירצה להגיע יותר למשחקי הנבחרת.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
שחקני הנבחרת החליטו לתמוך בו. אצילי
(צילום: עוז מועלם)
שחקני הנבחרת החליטו לתמוך באצילי. אחד מהם היה חברו למכבי חיפה, דולב חזיזה: "אני בטוח שחלק היו אוהדי מכבי ת"א, ממקומות אחרים ומקבוצות אחרות. לא כולם אוהבים אותו, זה לא קשור למה שהיה או שלא היה. מקנאים בו לפעמים. זה קבוצות אחרות ואני מבין את זה. עומר היה מי שחטף את הכדור והוציא אותנו מתפרצת בשער השני. אני לא צריך להגיד מה אני חושב עליו, הוא כוכב כדורגל".
גם הקפטן אלי דסה התייחס: "הוא בחור חזק, כולנו תומכים בו", ושון וייסמן אמר: "לא הבנתי את פשר הדבר, אבל ממשיכים הלאה". תאי בריבו אמר: "עומר מקצוען גדול, ראינו את השלטים כבר אתמול, גם באלבניה קיבלנו בוז ועשינו את העבודה על המגרש". המאמן אלון חזן אמר בנוגע לבוז: "הלוואי שכל האצטדיון היה מפרגן גם ברגעים הללו. אני יודע שיש טענה, אבל הוא שיחק בנבחרת, לא עשינו משהו שונה. הקהל יתגבר ויתבגר, הוא יכול להיות זה שיכריע בעבורנו. אני לא שמעתי את הקולות והייתי מרוכז בניהול המשחק".