חלוץ מכבי חיפה דיא סבע (30) חתם היום על חוזה חדש במועדון עד קיץ 2028, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet.
סבע יהפוך למשתכר הגבוה ביותר בתולדות המועדון, עם שכר עונתי של 600 אלף אירו, כך שאם ישלים את תקופת החוזה שלו במועדון הוא ירוויח 3 מיליון אירו, וזאת עוד לפני מענקים הישגיים. אחד מהסעיפים המהותיים על מנת לסגור את העסקה היה נושא סעיף היציאה, כשהוחלט כי הוא יגדל ל-2 מיליון אירו, כמו במקרה של עומר אצילי שיצא הקיץ לאל עין.
2 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
עד 2028. סבע
(צילום: מכבי חיפה)
2 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
"אם הייתי מסתכל על כסף, לא הייתי פה". סבע
(צילום: גילי נחושתן)
סבע הגיע למכבי חיפה בינואר האחרון והיה שותף לזכייה באליפות ה-15 של הקבוצה עם שישה שערים וחמישה בישולים ב-16 הופעות בליגה.
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: "שמחים להודיע רשמית על הישארותו של דיא סבע בירוק. דיא הצטרף בינואר השנה, הפך באופן מידי לדמות מפתח על המגרש וסייע בהשגת אליפות היסטורית למועדון. אנו בטוחים שלדיא מחכים רגעי אושר רבים גם בהמשך דרכו ומייחלים להצלחה משותפת בעונות הבאות. בהצלחה גדולה מכל הלב דיא".
סבע הגיע הערב למסיבת העיתונאים של מכבי חיפה ואמר: "אני שמח להיות פה, אני נמצא במועדון הכי גדול בארץ והיה לי כיף בכל שנייה ודקה בחצי השנה המדהימה שלי פה. אני שמח להמשיך. ההחלטה בינואר הייתה מהלב, זה מועדון שגדול יותר מכל שחקן. שמח שקיבלתי את ההחלטה ושלם איתה במאה אחוז. יש לנו הרבה מטרות, עונה ארוכה והרבה אתגרים. לשמור על התואר זה עוד יותר קשה, בטח אחרי שלוש שנים מדהימות".
על השכר הגבוה והמשא ומתן: "אם הייתי מסתכל על כסף, לא הייתי פה, היו לי הצעות יותר גבוהות מבחוץ. זה לא החלק החשוב בעניין. אני מאמין מאוד במועדון הזה, עשו הכול כדי להשאיר אותי פה וזה מחמיא מאוד".
על התפקוד במגרש והצורך למלא את מקומו של עומר אצילי: "בורכתי שאני יכול לשחק בכמה תפקידים. אם אתה רוצה להבקיע ולבשל, צריך להיות כמה שיותר קרוב לשער. שם הכסף הגדול, בטבעיות שלי אני רוצה להיות שם. אני מכוון הכי גבוה שאפשר, רוצים להצליח כקבוצה. אני יודע מה מוטל עליי ואעשה את המאה אחוז. עומר חבר ואח, אני מאחל לו בהצלחה. אני יודע שאני שחקן שצריך להביא מספרים".