משחק ההכנה הראשון של מכבי חיפה לעונת 2023/24 הסתיים הערב (שלישי) בהפסד 1:0 לאריס סלוניקי באצטדיון גרין. החבורה של מסאי דגו הגיעה, כידוע, בסגל חסר מאוד וללא רוב שחקני הנבחרות השונות. המשחק שוחק בשלושה שלישים של 30 דקות כ"א.
דיא סבע (22) ואריק שוראנוב (36) היו קרובים להכניע את ג'ולי, אך השוער של הקבוצה היוונית הציל פעמיים. בדקה ה-45 נכנס ליאור רפאלוב לכר הדשא וערך בכורה מחודשת במדים הירוקים. שבע דקות לסיום נכבש השער הבודד במשחק - מרגלי לזרוס חריסטודולופולוס בפנדל. בשבת ייפגשו שתי הקבוצות למשחק אימון נוסף.
3 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
דיא סבע
(צילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)
3 צפייה בגלריה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
איתמר ניצן שוער מכבי נתניה
מועמד. ניצן
(צילום: עוז מועלם)
מי שהוזכר כמועמד לקבוצה הוא שוער מכבי נתניה, איתמר ניצן. חיפה משוועת לשוער בכיר בין הקורות לאחר ההחלטה של ניית'ן בקסטר לחתום בבולטון וההשתהות של ג'וש כהן במתן תשובה האם יישאר במועדון.

אבו פאני אומר תודה

לאחר שש שנים במכבי חיפה, מתוכן שלוש עונות שיחק בקבוצה ועוד שלוש כמושאל בהפועל רמת גן והפועל חדרה, מוחמד אבו פאני נפרד היום מאוהדי הירוקים בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו.
"אני לא מאמין שהרגע הזה הגיע", פתח הקשר את הטקסט הנרגש. "לא האמנתי שיגיע הרגע הזה - להיפרד מהמועדון הגדול הזה שמזמן הפך להיות בית. אז איך נפרדים מבית שהיה לי במשך 15 שנה? קשה לי לכתוב ולהסביר בכמה משפטים מה עובר עליי ולא מעכל שהגעתי לפוסט הזה".
3 צפייה בגלריה
אבו פאני
אבו פאני
"לא אשכח לעולם מה עשיתם ומה הייתם בשבילי". אבו פאני
(צילום: עוז מועלם )
אבו פאני המשיך: "החלום הגדול שלי היה להגיע לבוגרים, שם מול עשרות האלפים לתת הכל לבית שלי, לסמל לאהבה. לשמוע את הקהל קורא בשם שלי באהבה, זו צמרמורת אדירה. הגעתי בשנים לא פשוטות, אבל תמיד ידעתי מה הן העוצמות שלנו, מה זה מכבי חיפה וידעתי בחיי שידעתי שזה יתחבר זה יהיה משהו בלתי נשכח".
לסיום, חתם אבו פאני את הפוסט: "אקח איתי בלב כל אחד ואחד מכם שם ביציע, אני לא אשכח לעולם מה עשיתם ומה הייתם בשבילי. אקח איתי כל רגע ולכל מקום. עוד ניפגש, קהל אהוב שלי - כי זה לא הריקוד האחרון".
הפוסט של אבו פאני מגיע 48 שעות לאחר הסערה הגדולה בעקבות שריקות הבוז והקריאות "מחבל, מחבל" שקראו לעברו חלק מהאוהדים שהגיעו למשחקה של נבחרת ישראל נגד אנדורה בטדי.
בעקבות אותו מקרה החליטו בהתאחדות לכדורגל לא לקיים יותר את משחקי הנבחרת בטדי. גם נשיא המדינה בוז'י הרצוג ושר הספורט מיקי זוהר התערבו ונפגשו עם השחקן, כדי להביע בו תמיכה לאור הקריאות המכוערות שספג.
פורסם לראשונה: 18:51, 21.06.23