במכבי חיפה ייעצו לעומר אצילי שלא לחזור לנבחרת ישראל, זאת לאחר שפורסם ב-ynet כי גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל בדק מול הקשר לפני הזימון כי הוא אכן מתכוון להגיע.
למרות ההמלצה של מכבי חיפה, שבאה מתוך הבנה כי יהיו שריקות בוז כלפיו, החליט אצילי להיעתר לזימון לנבחרת והגיע למשחק מול אלבניה, בו קיבל שריקות בוז בבלומפילד. במכבי חיפה מאשימים את אוהדי מכבי ת"א בשריקות הבוז, מה שייצר מתיחות בין המועדונים לקראת המשחק ביניהם בשבת הקרובה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל
עומר אצילי. בחיפה ייעצו לו לא להגיע
(צילום: עוז מועלם)
בכל מקרה, בהתאחדות לא מתכוונים לקיים כל דיון מחודש או התייעצות לגבי עומר אצילי, זאת אחרי שהיו"ר אורן חסון בחן את הנושא מול הפרקליטות והתיר את זימונו של קשר מכבי חיפה. "לא יהיה שום דיון ולא כלום, הכל יהיה על בסיס מקצועי, יש אור ירוק לזמן אותו, שריקות הבוז לא ינהלו את הנבחרת", אמרו בהתאחדות. ייתכן כי כבר היום ידון בית הדין העליון, בהתאם לתשובת ההתאחדות, בעתירה שהוגשה מטעם ארגוני נשים שביקשו שלא לזמן את אצילי.
אחרי שתשעה משחקני ההרכב שניצחו את אלבניה בשבת האחרונה, לא המריאו כלל עם הנבחרת למשחק הידידות במלטה, הנבחרת הישראלית הפסידה לאחת הנבחרות החלשות באירופה. דווקא אחרי שאלון חזן ביצע חילופים והחליט לתת צ'אנס לשחקני ליגה ללבוש את המדים הלאומיים, החלה נסיגה ביכולת של הנבחרת. "אני לא אוהב להפסיד בשום מקום, היה פה ניסיון לראות שחקנים מהליגה, נתנו אפשרות, אני אקח הרבה מהמשחק הזה", רמז חזן.
2 צפייה בגלריה
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
מאמן נבחרת ישראל אלון חזן
אלון חזן. "אקח הרבה מהמשחק הזה"
(צילום: עוז מועלם)
הנבחרת נחתה רק תשע שעות לפני המשחק מול מלטה עם סגל משני, ומיד אחרי המשחק חזרה ארצה. "בימים של עלייה של הנבחרת הצעירה ליורו, ועלייה שלנו מליגת האומות, עם כמה שזה מביש להפסיד למלטה בכל הרכב, אנחנו חותמים על זה", אמרו בנבחרת.
הקפטן ביברס נאתכו שהפך לאחד מחמשת השחקנים עם מספר ההופעות הגבוה ביותר, סיכם: "הגענו כמה שעות לפני המשחק, כולנו היינו בהיי אחרי העלייה מהמשחק נגד אלבניה, היו שחקנים עם הופעות בכורה בנבחרת. אני רוצה לשחק תמיד, כל שנייה, אחרת לא הייתי מגיע, אני מכיר את מקומי ויודע מה אני שווה. כיף לראות שהכדורגל הישראלי בהתפתחות עם כל מה שקורה פה בחודשים האחרונים". מנהל הנבחרת, בני טבק ייצא בתשעה באוקטובר להגרלת מוקדמות היורו, כשישראל תהיה בדרג השני.