בשורה עבור אוהדי מכבי ת"א. רגע לאחר צאת יום הכיפורים, הודיעו הערב (שני) הצהובים כי ימשכו בסופו של דבר את 2,300 הכרטיסים שהוקצו להם על ידי הפועל ת"א לקראת הדרבי מחר (שלישי, 20:30). תחילה הודיעה הקבוצה של רובי קין כי לא תאסוף את הכרטיסים לאור פוטנציאל ההתלקחות בין שני מחנות האוהדים בעקבות פסיקת בית הדין העליון, הסדרי האבטחה והחשש מהפעלת עונשי על תנאי להפחתת נקודות, אך בסופו של דבר כאמור, שינו את דעתם.
ממכבי ת"א נמסר כי "התקיימו דיונים נוספים עם גורמים במשטרה ונציגי הפועל תל אביב. ביום ראשון בבוקר ערכו נציגי המועדון סיור בבלומפילד בכדי לראות את הצעדים הנוספים שננקטו על מנת לחצוץ ולאבטח את האוהדים שלנו. המועדון נפגש גם עם נציגות של האוהדים, שהתחייבו כי לא יעשו כל מעשה שעלול לסכן אותם או את המועדון. אנו סומכים על המשטרה וכוחות האבטחה לנקוט בכל הצעדים הנדרשים במהלך המשחק על מנת להבטיח את ביטחונם של כל האוהדים".
2 צפייה בגלריה
יהיו בסוף בדרבי. אוהדי מכבי ת"א
יהיו בסוף בדרבי. אוהדי מכבי ת"א
יהיו בסוף בדרבי. אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"זו הסיבה שכולנו משחקים כדורגל", אמר המאמן רובי קין. "אני מקווה לעוד הרבה דרבים. מאוד מתרגש לקראת המשחק. זה מסוג המשחקים שהשחקנים רוצים להיות חלק מזה בדיוק כמו האוהדים, ככה שאני מאוד מחכה לזה".
קין התייחס גם להכנות למשחק ואמר: "נגיע למשחק הזה כמו לכל משחק במטרה לנצח. אני בטוח שהשחקנים שמגיעים עם הרבה ניסיון למשחק הזה יודעים איך הם צריכים להגיע למשחק, לא יהיה קשה מדי להכין אותם. השחקנים מכירים את עצמם ומגיעים הכי מקצוענים שאפשר ותפקידי כמאמן להמשיך לדאוג שנהיה מרוצים".
2 צפייה בגלריה
רובי קין
רובי קין
"מקווה לעוד הרבה דרבים". קין
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן שרן ייני הוסיף: "דרבי זה המשחק שהכי קל להיערך אליו ברמת המוטיבציה. יש עבודה טקטית להתכונן. הפועל ת"א פתחה את העונה טוב. היא קבוצה ומאורגנת שעשתה תוצאות טובות ואנחנו צריכים לעשות את ההכנות הנכונות, להגיע מוכנים טקטית לבוא מרוכזים ולנסות לשלוט במשחק ולעשות את שלנו".
"יהיה מאתגר לשתי הקבוצות שהמשחק נערך אחרי יום כיפור, אבל מאמין שזה לא ישפיע. איך אמרו לנו מאמנים בעבר, במשחקים כאלה צריכים להיות חמים בלב אבל קרים בראש".
פורסם לראשונה: 19:10, 25.09.23