באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
כדורגלן העבר ושיאן ההופעות של נבחרת גרמניה בכל הזמנים, לותר מתיאוס, דיבר אתמול (רביעי) על ההפסד המביך ליפן.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
מתיאוס פתח ואמר: "אם נשחק נגד ספרד כמו ששיחקנו במחצית השנייה היום, אז נודח. הנבחרת תהיה תחת לחץ עצום עכשיו. הם חייבים לנצח. נקודה אחת לא תספיק. המחצית הראשונה הייתה טובה, דומיננטית, הנבחרת גילתה עליונות, אבל לרוע המזל השחקנים לא ניצלו את המצבים. ואז הנבחרת פשוט נתנה את המשחק ליפן. יפן שיחקה בצורה שונה במחצית השנייה, אגרסיבי יותר והייתה עליונה מבחינה פיזית. לא מצאנו פתרונות.
1 צפייה בגלריה
אילקאי גונדואן שחקן נבחרת גרמניה
אילקאי גונדואן שחקן נבחרת גרמניה
"הנבחרת איבדה את הסדר כשהוא ומולר יצאו". גונדואן
(צילום: רויטרס)
"הנבחרת איבדה את כל הסדר כשמולר וגונדואן הוחלפו, הם שני שחקנים מנוסים מאוד שהוחלפו ביחד. כל הקצב אבד. אמרתי לפני המשחק שהייתה יותר מדי דרמה בהכנה, הרבה כותרות שהיו חשובות יותר מכדורגל, כמו לפני ארבע שנים. הדברים האלה פוגעים בריכוז, זה מסיח את הדעת ובסוף אתה מפספס 5% או 10%".
על האנזי פליק אמר מתיאוס: "אני תמיד תומך בו, אבל לא הבנתי כמה דברים במשחק. המאמן צריך לספק תשובות. למשל לגבי המגנים: למה תילו קרר, ששיחק בכל המשחקים האחרונים, לא שיחק הפעם. השערים שספגנו היו מהאגפים. זולה הוא לא מגן טבעי. בשער השני ראום היה יותר מדי בהתקפה, מגנים צריכים להגן קודם כל. שלוטרבק נראה מופתע ולא היה מספיק אגרסיבי. החילופים לא היו טובים מספיק".