גמר מונדיאל הנשים מאחורינו, שחקניות נבחרת ספרד כבר חגגו את הזכייה ההיסטורית בגביע העולמי, אבל נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס ממשיך להיות בעין הסערה.
אחרי תקרית הנשיקה בה היה מעורב - הגיעה היום (רביעי) סערה חדשה. תמונות מסיום גמר המונדיאל, שפורסמו על-ידי סוכנות הידיעות הצרפתית AFP מראות את רוביאלס מניף את אתנאה דל קסטייו על כתפו, כשהוא מחייך והיא די המומה מהמחזה.
2 צפייה בגלריה
לואיס רוביאלס
לואיס רוביאלס
אחת התמונות החדשות שפורסמו בתקשורת הצרפתית
(צילום: DAVID GRAY / AFP)
ואם זה לא מספיק, תמרה ראמוס, שעבדה תחת רוביאלס כשזה שימש כיו"ר ארגון השחקנים בספרד, סיפרה כי עברה השפלות על-ידו כבר לפני עשור. "אני לא מופתעת מפיצוץ כל הפרשה האחרונה", אמרה ראמוס והוסיפה: "אני עברתי השפלות על בסיס יומי. פעם אחת הוא שאל אותי: מה צבע התחתונים שלי?. זה היה אובססיבי".
כזכור, ספרד סוערת בימים האחרונים בשל התנהגותו של רוביאלס. בסרטון וידאו, רגע לאחר הגמר ועל דוכן המדליות, נראה רוביאלס מחבק כל אחת משחקניות נבחרת ספרד (שזכתה לראשונה בהיסטוריה במונדיאל הנשים), אבל את הכוכבת ג'ניפר הרמוסו, משום מה, הוא תפס בראשה ונישק בפה באגרסיביות. זה לא הצטלם טוב, לא נראה טוב וגרר, כצפוי, ביקורת חריפה. לאחר מכן, בחדר ההלבשה, עלתה הרמוסו לשידור חי בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה על האירוע וענתה במשפט בודד את מה שכולם ידעו מראש: "לא נהניתי מזה".
2 צפייה בגלריה
לואיס רוביאלס
לואיס רוביאלס
רוביאלס מניף את אתנאה
(צילום: DAVID GRAY / AFP)
שלשום כבר שחרר התנצלות רשמית, שלא הרשימה אף אחד: "אנחנו עדים למאורע היסטורי, אחד הימים המאושרים בתולדות הכדורגל הספרדי. אבל היה גם אירוע שאני צריך להתנצל עליו, בגלל כל מה שקרה בין שחקנית לביני. יש בינינו יחסים מצוינים, כמו גם עם השחקניות האחרות, ואני ככל הנראה טעיתי - אני צריך להודות בזה. ברגע של סערת רגשות, ללא כל כוונה רעה ובתום לב מוחלט, קרה מה שקרה. מבחינתי זה היה מאוד ספונטני, אני חוזר - לא הייתה כוונה רעה מאיזשהו צד".
אתמול, למשל, תקף אותו גם ראש ממשלת ספרד, פדרו סאנצ'ס: "מה שראינו היה לא מקובל, אבל גם ההתנצלויות של רוביאלס אינן מספיקות ואפילו אינן מתאימות ולכן עליו להמשיך לנקוט בצעדים להבהרתו".