טוב, עכשיו כשיום כיפור הסתיים הגיע הזמן לספר לכם על כל מה שהפסדתם ב-24 השעות האחרונות בספורט. אז בלי עיכובים מיותרים, בואו נתחיל.

סיטי הושפלה, בארסה חגגה, יובה ניצלה

ארבעה משחקים התקיימו אתמול (ראשון) בפרמייר-ליג, ובמוקד קיבלנו 2:5 מוחץ של לסטר על מנצ'סטר סיטי. בחוץ. דווקא ריאד מחרז פתח עם פצצה לחיבורים כבר בדקה הרביעית, אבל מאותו רגע כל הכדורים הלכו בכיוון אחד, לרשת של אדרסון.
13 צפייה בגלריה
ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי
שער ענק בעקב. ג'יימי וארדי
(צילום: getty images)
13 צפייה בגלריה
ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי
לוקח את הכדור הביתה כמיטב המסורת
(צילום: AP)
ג'יימי וארדי כבש שני פנדלים (37 ו-58) ובתווך הוסיף שער מבריק עם העקב (54). פפ גווארדיולה ניסה לעשות מה שאפשר, אבל השחקנים שלו פשוט לא הצליחו לכבוש. ג'יימס מדיסון כבש את הרביעי בדקה ה-77 ויורי טילמאנס (88) חתם בפנדל שלישי לזכות השועלים. נייתן אקה (84) רק צימק.
הבעיה העיקרית של הסיטיזנס, כך נראה, הייתה ההגנה החדירה, לכן אתמול סגנית האלופה גם השלימה את החתמתו של רובן דיאס, בלם בנפיקה, תמורת 65 מיליון פאונד. למעשה, מאז שפפ הגיע לסיטי, הוא הספיק להוציא 400 מיליון פאונד רק על שחקני הגנה. מדהים.
עם הניצחון הזה, לסטר עלתה לתשע נקודות מתשע אפשריות ומוליכה את הטבלה הודות להפרש שערים עדיף על אברטון, עוד קבוצה מושלמת.
13 צפייה בגלריה
נייתן אקה
נייתן אקה
כבש שער, חטף חמישה. נייתן אקה
(צילום: רויטרס)
טוטנהאם, שתפגוש את מכבי חיפה ביום חמישי הקרוב לסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, סיימה ב-1:1 מאכזב מול ניוקאסל. לוקאס (25) העלה את הספרס ליתרון, אבל פנדל מאוחר של קאלום ווילסון (90+7) קבע חלוקת נקודות. במשחקים נוספים, ווסטהאם הביסה 0:4 את וולבס ולידס גברה 0:1 בחוץ על שפילד יונייטד.
בספרד, ברצלונה פתחה את העונה עם 0:4 חלק על ויאריאל. אנסו פאטי כבש פעמיים, לאו מסי הבקיע את השלישי ופאו טורס, בשער עצמי, חתם את התוצאה.
13 צפייה בגלריה
אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג
ככה פותחים עונה. אנסו פאטי חוגג
(צילום: AP)
אתלטיקו מדריד, לא בדיוק קבוצה התקפית במיוחד, התפוצצה עם 1:6 מרשים על גרנדה, כשלואיס סוארס עלה מהספסל בדקה ה-70 לבכורה שלו והספיק לכבוש צמד ולבשל אחד נוסף.
באיטליה, כריסטיאנו רונאלדו הציל את יובנטוס מהפסד לרומא (2:2) הודות לצמד שכבש, השני היה עוד אחת מאותן נגיחות מפורסמות שלו. נאפולי חגגה עם 0:6 על גנואה, מילאן יצאה עם 0:2 מקרוטונה.
13 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
יודע לעוף. כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AP)
ומה היה לנו בגרמניה? תשאלו את באיירן מינכן, או יותר נכון, תשאלו את מונס דאבור והופנהיים, שחתומים על ההפתעה הגדולה ביותר בכדורגל האירופי בינתיים – אלופת אירופה חטפה 4:1 מהישראלי (שכבש את השני) וקבוצתו, הפסד שקטע לה רצף של 23 ניצחונות בכל המסגרות.
במשחק נוסף, וולפסבורג ופרייבורג נפרדו בתיקו 1:1. אבל אין לנו ספק שאתם רוצים לדעת על כל מה שקרה במפגש בין הופנהיים ובאיירן – לכן הקליקו כאן.
13 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
איזו תוצאה. מונס דאבור והחברים בטירוף
(צילום: AP)

דיא סבע עשה היסטוריה

חלוץ הנבחרת דיא סבע (27) חתם אתמול באל-נאסר מהליגה באיחוד האמירויות אחרי שנרכש תמורת ארבעה מיליון דולר מגוואנגז'ו R&F. סבע חתם לשנתיים וירוויח שלושה מיליון דולר לעונה.
13 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
תגידו שלום לחלוץ החדש של אל-נאסר. דיא סבע
(צילום: האתר הרשמי של אל נאסר)

מיאמי עלתה לגמר ראשון מאז 2014

כנראה שבתחילת העונה אף אחד לא דמיין אפילו שההיט יגיעו לגמר ה-NBA – אבל השחקנים של אריק ספולסטרה עשו את הבלתי אפשרי, גברו 2:4 בסדרה על בוסטון אחרי מהפך מרשים ברבע האחרון, ויפגשו את הלייקרס לסדרת הגמר שתחל בלילה שבין רביעי לחמישי.
13 צפייה בגלריה
באם אדבאיו ואריק ספוסטרה חוגגים את אליפות המזרח
באם אדבאיו ואריק ספוסטרה חוגגים את אליפות המזרח
מי האמין שהם יהיו בגמר בתחילת העונה? מיאמי חוגגת אליפות המזרח
(צילום: EPA)

תים טייל, סרינה נאבקה וניצחה

רולאן גארוס נפתח אתמול, בינתיים ללא הפתעות מיוחדות. אלוף ארה"ב הטרי דומיניק תים עלה בקלילות לשלב הבא. גם יריבו באותו גמר, אלכסנדר זברב, לא התקשה במיוחד.
אצל הנשים, סרינה וויליאמס מעט נאבקה, אבל גם היא בסיבוב השני. סימונה האלפ, שהגיעה בכושר טוב, הרשימה.
13 צפייה בגלריה
דומיניק תים
דומיניק תים
שחקן חימר אדיר. דומיניק תים
(צילום: EPA)

פורמולה 1: בוטאס ניצח בסוצ'י, המילטון נענש

ואלטרי בוטאס (מרצדס) רשם ניצחון שני העונה, כשחצה ראשון את קו הסיום במסלול בסוצ'י. חברו לקבוצה והאלוף המכהן לואיס המילטון דווקא נענש בעיכוב של 10 שניות ברחבת הטיפולים, מה שגרם לו לסיים רק במקום השלישי.
למעשה, אם המילטון היה מנצח במרוץ הזה, הוא היה משווה את שיא הניצחונות של מיכאל שומאכר, שעומד על 91. במקום השני סיים מקס ורסטאפן (רד בול). בעוד שבועיים הבריטי יוכל לנסות שוב להשוות את השיא במרוץ שיתקיים בנירבוגרינג בגרמניה – אחד המסלולים המפורסמים, אך גם הידועים לשמצה, עם היסטוריה של תאונות קשות שהביאו לשלל תקנות בטיחות שנוספו לענף.
13 צפייה בגלריה
ואלטרי בואטס
ואלטרי בואטס
ניצחון שני העונה. ואלטרי בואטס
(צילום: MCT)
13 צפייה בגלריה
ואלטרי בואטס
ואלטרי בואטס
ואלטרי בואטס
(צילום: AFP)

NFL: אטלנטה שוב עשתה במכנסיים

ניק פולס סידר לשיקגו ניצחון חשוב (26:30) על אטלנטה, ששבוע שני ברציפות מאבדת יתרון של 15 נקודות. הקוורטרבק של הברז עלה באמצע הרבע השלישי בפיגור 26:10 אחרי משחק בלהות של מיצ'ל טרובינסקי, והיה ענק.
ה-MVP של סופרבול 2017 סיים עם 9 מ-12 (119 יארד) ברבע וקצת ומסר לשלושה טאצ'דאונים, ולא היה רחוק גם מחמישה כאלו – אך מערכת הווידאו חשבה אחרת.
13 צפייה בגלריה
ניק פולס
ניק פולס
חתיכת קאמבק. ניק פולס
(צילום: AP)
סן פרנסיסקו מחצה 9:36 את הג'איינטס למרות שחסרה תשעה שחקנים בכירים. הקוורטר המחליף ניק מאלנס סיפק משחק אדיר עם מסירות ל-343 יארד בסך הכל.
ראסל ווילסון סיפק עוד משחק עצום ב-31:38 של סיאטל על דאלאס, כשזרק לחמישה טאצ'דאונים משחק שני ברציפות וסיים ללא איבודים. ניו אינגלנד לא התקשתה מול הריידרס וניצחה 20:36.
13 צפייה בגלריה
ראסל ווילסון
ראסל ווילסון
עוד הופעה של MVP. ראסל ווילסון
(צילום: AP)
טמפה ביי רשמה 10:28 מול דנבר. טום בריידי הבלתי נגמר מסר לשלושה טאצ'דאונים לראשונה מאז חתם בבאקנירס.