למרות גל הביקורות - שחקני ברזיל ישתתפו בקופה אמריקה. כלי התקשורת בארץ הסמבה דיווחו היום (שני) שכוכבי הסלסאו החליטו להשתתף בטורניר שאמור להיפתח במדינתם בתחילת השבוע הבא.
כזכור, הציבור במדינה ופוליטיקאים בכירים העביר ביקורת קשה על ההחלטה של נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו לארח את הטורניר. זאת, בשל התחלואה הגבוהה במדינה ותמותה כתוצאה מהקורונה.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר לא התלהב, אבל ברזיל תשחק בקופה אמריקה
(צילום: AכP)
קולומביה הייתה אמורה לארח תחילה את הקופה אמריקה, אבל הזכות הזו נשללה ממנה בגלל מהומות שפרצו במדינה. לאחר מכן הועברה זכות האירוח לארגנטינה, שהחליטה לוותר על כך בשל משבר הקורונה.
פוליטיקאים בכירים בברזיל פנו לניימאר וביקשו ממנו לא להופיע בטורניר יחד עם חבריו. ניימאר וקאסמירו אכן התנגדו למהלך והציעו לדחות את הטורניר, אבל השחקנים האחרים החליטו לשחק והחלטה רשמית בנושא צפויה להימסר בקרוב.
2 צפייה בגלריה
מסי והמחווה לדייגו מראדונה המנוח
מסי והמחווה לדייגו מראדונה המנוח
מסי וארגנטינה יתגוררו בארצם ורק יטוסו למשחקים בברזיל
(צילום: רויטרס)
שחקני ברזיל סירבו להתייחס לנושא לאחר הניצחון 0:2 על אקוודור במוקדמות המונדיאל וטענו כי ידברו על כך רק אחרי המשחק נגד פרגוואי בחוץ שיתקיים בלילה שבין יום שלישי לרביעי שעון ישראל. המשחק הראשון של ברזיל בקופה אמריקה מול ונצואלה אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב.
בינתיים, ההתאחדות לכדורגל של ארגנטינה מסרה ששחקני הנבחרת שלה יופיעו לקופה אמריקה בברזיל. יחד עם זאת, הם ישהו בבאונוס איירס ויטוסו למשחקים במדינה השכנה. בלילה שבין יום שלישי לרביעי יתארחו לאו מסי וחבריו בקולומביה וביום שני יקיימו את משחקם הראשון בקופה אמריקה נגד צ'ילה.