קיליאן אמבאפה הכחיש באופן גורף את הדיווחים האחרונים, שטענו כי הוא מעוניין לעזוב את פ.ס.ז' כבר בחודש ינואר הקרוב. מיד לאחר ה-0:1 על מארסיי בקלאסקו הצרפתי, החלוץ, שבישל את שער הניצחון לניימאר, דיבר עם כלי התקשורת ומסר את גרסתו.
יממה עמוסה בכדורגל האירופי
"מעולם לא ביקשתי לעזוב", הבהיר. "לא מבין מאיפה צץ המידה הזה, ולמה דווקא ביום המשחק מול בנפיקה בליגת האלופות. אני לא מעורב במידע הזה, לא במישרין ולא בעקיפין".
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
"מעולם לא ביקשתי לעזוב". אמבאפה
(צילום: AFP)
על-פי אותם פרסומים - בצרפת ובספרד - אמבאפה הרגיש שהנהלת פ.ס.ז' "בגדה" בו, כאשר לא קיימה את ההבטחות שסוכמו בין הצדדים לאחר שהכוכב חתם על חוזה חדש עד 2025. ב"מארקה" דיווחו, למשל, שהיחסים בין הצדדים "נהרסו לגמרי", וגם ההנהלה לא תסרב למכור אותו בינואר.
"הייתי המום מהפרסומים האלה, כמו כולם", הוסיף אמבאפה. "אנשים עשויים לחשוב שאני מעורב בזה, אבל אני לא. באותו יום נמנמתי, המשפחה שלי הייתה במשחק של אחי הקטן והיינו המומים כשגילינו את הסיפורים הללו. רק רציתי להגיד שזה שקרי לחלוטין, אני מאוד שמח בפ.ס.ז'".
3 צפייה בגלריה
הטריו חוגג
הטריו חוגג
אמבאפה חוגג עם מסי וניימאר. השיטה החדשה הצליחה
(צילום: AFP)
גם חבריו לקבוצה של אמבאפה המשיכו באותו הקו וסיפרו כי היחסים בין הכוכב לשחקנים נהדרים, בטח כשפ.ס.ז' בודדה בפסגה הצרפתית עם 29 נקודות מ-33 אפשריות. "אם הכל בסדר בחדר ההלבשה? ברור שכן", אמר מרקו וראטי. "לפעמים בפריז כי דבר קטן הופך למפלצת, אבל אנחנו רגילים לזה. אנחנו מתעלמים מהידיעות מסביב ומנסים להיות מרוכזים במגרש. אנחנו משחקים כל שלושה ימים, אין לנו זמן לחשוב על הדברים האלה".
על המשחק עצמו, אמר וראטי: "ידענו שזה יהיה קרב קשה. למארסיי יש משחק מאוד אגרסיבי והם בכושר טוב. זה היה ניצחון חשוב, שהגיע אחרי שלוש תוצאות תיקו". גם אמבאפה נשאל אם הפעם היה יותר קשר קשה מול מארסיי מהרגיל וענה: "היה, אבל כמו שנים הקודמות ניצחנו".
3 צפייה בגלריה
גאלטייה
גאלטייה
"ניצלנו את ההזדמנויות". גאלטייה
(צילום: AFP)
מאמן פ.ס.ז', כריסטוף גאלטייה, נשאל במסיבת העיתונאים בסיום על המערך החדש שעלה איתו ובו לאו מסי הוצב מאחורי אמבאפה וניימאר. "נמשיך איתו גם במשחקים הבאים", סיפר. "קיליאן היה יכול לעבור לאגף השמאלי ולא שיחק במרכז ההתקפה. שיחקנו מול קבוצה מאורגנת וחכמה וניצלנו את ההזדמנויות".