למי שהיה צריך עוד חותמת על כך שלאו מסי יעזוב את פ.ס.ז' בסיום העונה - הוא קיבל אותה ממאמן הקבוצה, כריסטוף גאלטייה. האחרון סיפר היום (חמישי) כי משחקו של "הפרעוש" בשבת (22:00) מול קלרמון - במחזור הנעילה של הליגה הצרפתית - יהיה גם האחרון שלו אצל הפריזאים.
"הייתה לי זכות לאמן את השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה של הכדורגל", אמר גאלטייה. "זה יהיה המשחק האחרון של לאו בפארק דה פראנס".
3 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
נפרד מפ.ס.ז'. מסי
(EPA/CHRISTOPHE PETIT TESSON)
מה שכן, ההצהרה של גאלטייה לא ממש הפתיעה את חובבי הכדורגל האירופי או אוהדי פ.ס.ז'. בשבועות האחרונות דווח בכל מקום כי השחקן בדרך ליעד חדש: ברצלונה, אל-הילאל הסעודית או אינטר מיאמי מה-MLS.
שלשום, אגב, דיווח "פוט מרקטו" הצרפתי כי אביו של "הפרעוש", חורחה מסי, הגיע לסיכום עם אל-הילאל תמורת סכום חסר תקדים של 1.2 מיליארד אירו לשנתיים (600 מיליון לעונה) - שאם וכאשר ייחתם יהפוך גם לחוזה היקר בהיסטוריה.
על-פי הדיווחים הקודמים שפורסמו ברחבי אירופה, הקבוצה הסעודית הייתה מוכנה לתת למסי "רק" 400 מיליון אירו לשנתיים, אך "הפרעוש" סירב בנימוס.
3 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
שחקן פריז סן ז'רמן לאו מסי
להיכן יעבור? מסי
(Jean-Christophe Verhaegen/AFP)
מסי, שנבחר להרכב הראשון של הליגה הצרפתית העונה, עשוי להתאחד באותה הליגה - אם אכן יחתום על הצעת הענק - עם כריסטיאנו רונאלדו. הנמסיס שלו לא הצליח לזכות עם אל-נאסר באליפות, אך חתום לעוד שנתיים במועדון הסעודי.
בכל מקרה, גם בספרד וגם בארגנטינה ממשיכים לטעון כי התחנה הבאה של הארגנטינאי תהיה דווקא חדשה-ישנה: ברצלונה, שם מנסים למצוא מימון לשכרו. ועכשיו תראו לבד את ההבדלים: בארסה מקווה כי מסי יסכים לחוזה של 14 מיליון אירו לשנה, כאשר ההצעה של הסעודים גבוהה פי 42. "מסי? אמרתי את זה יותר מפעם אחת: הדלתות תמיד פתוחות עבורו. זה יהיה תלוי בו, וגם במה שמתאים למועדון. הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה, אז הוא תמיד מתאים לכל קבוצה", אמר לאחרונה צ'אבי כשנשאל על חברו לקבוצה בעבר.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
צ'אבי מעניק ללאו מסי את גביע שחקן החודש
יתאחדו בקרוב? מסי וצ'אבי
(צילום: EPA)
אחד מהעיתונאים המקורבים למסי, גסטון אדול, טוען כי השחקן עדיין לא קיבל שום החלטה בנוגע לעתידו, אך הוא צפוי להודיע עליה כבר בימים הקרובים. בכל מקרה, כפי שכבר הסביר גאלטייה, בפ.ס.ז', אליה הגיע ב-2021, הוא לא יישאר.