למרות שעלתה עם הרכב משני, ליברפול רשמה אתמול (חמישי) ניצחון ראשון בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית - 1:3 באוסטריה על לאסק לינץ. האדומים (שעלו במדים סגולים) עוד פיגרו 1:0, אך שערים של דארווין נונייס, לואיס דיאס ומוחמד סלאח הובילו למהפך והיקנו למאמנם יורגן קלופ ציון דרך מרשים.
קלופ הפך למאמן ליברפול עם מספר הניצחונות הגבוה ביותר במסגרת אירופית - 50. אחד יותר מרפא בניטס שניצח 49 פעמים בין 2004 ל-2010 ו-11 יותר מבוב פייזלי האגדי, שזכה בשלושה גביעי אירופה לאלופות עם האדומים והשיג "רק" 39 ניצחונות.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
צריך להיות מודאג? קלופ
(צילום: AP Photo/Matthias Schrader)
"בוא ואגיד את זה ככה, אם יהיו לי 50 ניצחונות גם בסיום שלב הבתים, אז כולם ישנאו את זה", חייך קלופ. "זה נחמד, נהדר, אבל גם הגיוני כי במפעלים האירופים בשנים האחרונות יש יותר משחקים מבעבר".
מי שלא ממש אהב את היכולת של ליברפול הוא כוכב העבר של המועדון, מייקל אואן. "אני חושב שקלופ יהיה קצת מודאג", אמר. "הוא בטח יסתכל על השער שספגה קבוצתו ויחשוב: 'למה זה קרה?'".
2 צפייה בגלריה
ראיין חראבנברך
ראיין חראבנברך
"השחקן הטוב ביותר על המגרש". חראבנברך
(צילום: Christian Hofer/Getty Images)
"התחושה, כך נראה, אצל קלופ תהיה הקלה. זו תוצאה נהדרת במשחק חוץ. הוא ישמח, אבל יהיו כמה דאגות קטנות כמו למה הם נכנסים לפיגור כל הזמן. מה שכן, יש להם אופי לחזור תמיד ולנצח". קלופ עצמו הבהיר בסיום: "יש כאלה שחושבים שנעלה מהבית הזה בהליכה, אבל נצטרך לעבוד קשה".
קלופ החמיא בסיום בעיקר לראיין חראבנברך הצעיר. "לאורך רוב המשחק, הוא היה השחקן הטוב ביותר על המגרש, ללא ספק", הודה הגרמני. "במחצית הראשונה היו רגעים שהוא קצת הלך לאיבוד, אבל זה נורמלי".
קלופ הוסיף כי לא היה מרוצה ממצב כר הדשא: "האווירה באוסטריה נהדרת, אבל המגרש ממש גרוע, אז אני שמח שלא שיחקנו כאן בדצמבר. זו הייתה חוויה נהדרת, מאוד אהבתי את האווירה".