רגעים של חרדה עברו על אנשי נבחרת הנשים של קולומביה, לאחר שבמהלך אימון בסידני התמוטטה הכוכבת הגדולה, לינדה קאייסדו, על כר הדשא. בסרטון שעלה לרשתות החברתיות ותיעד את המקרה, נראית קאייסדו עוד לפני כן מניחה את ידה על החזה כמי שסובלת מכאב חד.
עוד על מונדיאל הנשים
היה זה אחד מהאימונים האחרונים של קולומביה לפני המשחק המסקרן ביום ראשון מול גרמניה בבית 8 במונדיאל הנשים. קאייסדו (שמככבת גם בריאל מדריד), על-פי אנשי הנבחרת הקולומביאנית, קמה לאחר מספר שניות ונשלל כל אירוע לבבי. "היא הייתה פשוט עייפה, כעת הכל בסדר", מסרו גורמים בנבחרת.
3 צפייה בגלריה
לינדה קאייסדו
לינדה קאייסדו
נשלל כל אירוע לבבי. קאייסדו
(צילום: Cameron Spencer/Getty Images)
אגב, אותו אתר שפרסם את הווידאו המפחיד, בו נראית קאייסדו מתמוטטת, העלה לאחר מכן סרטון נוסף בו היא כבר מלהטטת עם הכדור לצד חברותיה וכיתוב: "חזרה לשגרה". קאייסדו בת ה-18 כבשה בניצחון 0:2 של קולומביה על דרום קוריאה במחזור הפתיחה ובכך הפכה לכובשת הצעירה ביותר אי פעם בגביע העולמי לנשים.
בגיל 15 אובחנה קאייסדו כחולה בסרטן השחלות, אולם החלימה ממנו ומאז היא משחקת בקביעות בנבחרות הנערות והבוגרות של קולומביה. מאמן הנבחרת, אנדרס גומס, מסר לכלי התקשורת ביממה האחרונה כי "בוצעה לשחקנית הערכה רפואית והיא הייתה חיובית". למרות זאת, סירב להתייחס לכך האם קאייסדו תפתח מול גרמניה ביום ראשון.
3 צפייה בגלריה
לינדה קאייסדו
לינדה קאייסדו
קאייסדו חוגגת במשחק הפתיחה מול דרום קוריאה
(צילום: Cameron Spencer/Getty Images)

אנגליה בדרך לשמינית הגמר

שלושה משחקים נערכו היום במונדיאל הנשים. בבית 4, אנגליה התקרבה משמעותית לשמינית הגמר לאחר עוד ניצחון דחוק, הפעם 0:1 על דנמרק. לורן ג'יימס כבשה את השער הבודד בדקה השישית - בעיטת יעף מחוף לרחבה - שהספיק לאלופת אירופה עד לסיום. בדקה ה-38 נפצעה קיירה וולש ובממלכה חוששים כי מדובר בפציעה שתסיים עבורה את הטורניר.
3 צפייה בגלריה
נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה
שחקניות נבחרת אנגליה מרוצות לאחר הניצחון על דנמרק
(צילום: Cameron Spencer/Getty Images)
לאנגליה 6 נקודות בפסגה, שלוש יותר מדנמרק וסין - שגברה בקושי 0:1 על האיטי. וואנג שוואנג כבשה בפנדל (74), עוד לפני כן ג'אנג רווי הורחקה באדום ישיר (29).
בבית 8, ארגנטינה ודרום אפריקה נפרדו ב-2:2. לינדה מוטללו (30) ות'מבי קטלנה (66) כבשו לאפריקאיות, סופיה בראון (74) ורומינה נונייס (79) השוו.