ענקית הלואו-קוסט האירית ריינאייר תשוב החל מ-1 בפברואר לטוס לישראל, זאת לאחר שכמו מרבית חברות התעופה בעולם הפסיקה לטוס לנתב"ג זמן קצר לאחר פרוץ המלחמה.
2 צפייה בגלריה
מטוס בואינג 737 של חברת ריינאייר
מטוס בואינג 737 של חברת ריינאייר
מטוס בואינג 737 של חברת ריינאייר
(צילום: shutterstock)
בהודעה שפרסמה ריינאייר נמסר כי חידוש הטיסות מתבצע בהתאם להנחיות הנוכחיות של הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה וחידוש הפעילות של כמה חברות אירופיות אחרות.
"תחילה תפעיל ריינאייר לוח זמנים מופחת, כולל טיסות בקווים לממינגן, קרלסרוהה / באדן-באדן (גרמניה), מרסיי, מילאנו ווינה".
ריינאייר הודיעה על חזרתה לאחר שאמש חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויז אייר הכריזה כי תשוב לטוס לישראל החל מ-1 במרץ. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ליעדים הבאים: לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה.
מוקדם יותר השבוע הודיעו החברות בלו בירד, טוס איירווייז ולוט פוליש איירליינס על חידוש טיסותיהן לישראל.
2 צפייה בגלריה
שלט לנתב"ג
שלט לנתב"ג
עוד ועוד חברות זרות בדרך חזרה לנתב"ג
(צילום: shutterstock)
בשבוע שעבר חזרו לטוס לישראל החברות לופטהנזה, סוויס ואג'יאן איירליינס. אוסטריאן איירליינס חידשה ביום שלישי את טיסותיה לנתב"ג, ואייר פראנס תחדש את הקו לישראל ב-24 בינואר. החברות הללו חוברות לחברת טרום הרומנית שכבר שבה החודש לפעילות בנתב"ג ולחברות פליי דובאי, רד ווינגס, אזימוט, אתיופיאן, אייר זינה, איתיחאד איירווייז, הייסקאי, אוזבקיסטן איירווייז והיינאן איירליינס.
"החזרה של יותר ויותר חברות תעופה זרות היא בשורה צרכנית טובה מאוד", אמר ניר מזור סמנכ"ל קשרי תעופה. "הגדלת היצע הטיסות תוביל כבר בטווח הקרוב להוזלה במחירי התעופה שעלו מאוד כתוצאה מהעובדה שהחברות הישראליות, עם מלאי המטוסים המוגבל שלהן, פעלו כמעט באופן בלעדי על חלק מהקווים. ניתן לראות כבר כעת בהוזלה בקווים לאתונה, קפריסין, בוקרשט, ברלין ועוד. יש לציין שזה מתחבר לעליה משמעותית גם בביקושים, כך שהצפי לירידה במחיר לא תימשך זמן רב ותיבלם עם חזרת הביקושים לקראת חופשות הפסח והקיץ".