4 צפייה בגלריה
דובאי
דובאי
אלף כרטיסי טיסה לדובאי נמכרו בפחות מ-24 שעות
(shutterstock)
חברת ישראייר הודיעה אתמול (יום א') כי היא מתחילה למכור כרטיסים לדובאי וכי הקו יחל לפעול ב-2 בדצמבר, יום איחוד האמירויות. מיד אחרי ההודעה ישראלים רבים החלו להזמין כרטיסי טיסה אל היעד החדש והמסקרן, ולאחר פחות מ-24 שעות דיווחה החברה על מכירה של יותר מאלף כרטיסים.

ההתנפלות אירעה כשברקע חלה עלייה בתחלואה ביוון - המדינה שעד כה הייתה כמעט היחידה שקיבלה ישראלים ללא החובה להיכנס לבידוד - שם ובארץ, מאחר שהיה מדובר במדינה ירוקה עם הסכמים מול מדינת ישראל. אך כל זה השתנה בימים האחרונים לאור העלייה בתחלואה בערים הגדולות במדינה.
4 צפייה בגלריה
לינדוס רודוס יוון
לינדוס רודוס יוון
כבר פחות אטרקטיבית. יוון
(צילום: shutterstock)
ממשלת יוון הכריזה על עוצר לילי בסוף השבוע האחרון באתונה הבירה, בסלוניקי ובאזורים נוספים בעיקר בצפון המדינה, לצד חובת עטיית מסכה גם במרחבים הפתוחים, מה שלא היה דרוש עד לאותו רגע.
כתבות נוספות בנושא:
לצד זאת, מדינות נוספות שגם קיבלו ישראלים ללא צורך בבידוד בהלוך ובחזור, כגון קרואטיה ובולגריה, הפכו מירוקות לאדומות בשבועות האחרונים ובכך נסגרו שעריהן בפני התייר הישראלי, למעט סרביה שעדיין נחשבת למדינה "ירוקה", אך נעשית פחות אטרקטיבית בעונה זו.
4 צפייה בגלריה
מלון מילוס ים המלח
מלון מילוס ים המלח
הביקוש הישראלי לדובאי גבוה בזמן שמלונות ישראל עדיין סגורים. מלון מילוס, ים המלח
(צילום: דני שדה)
המצב בארץ גם לא מזהיר עם הישארותם של מקומות ההארחה והמלונות סגורים עדיין. היום (ב') ועדת השרים אישרה את מתווה "איי התיירות הירוקים", מתווה שנועד להחריג את אזור המלונות בים המלח ובאילת לעומת שאר הארץ, ולאפשר את פתיחת בתי המלון שבהם תוך הקפדה על שמירת הנחיות משרד הבריאות. אך נכון לעכשיו בתי המלון בכל רחבי הארץ אמורים להיפתח בשלב החמישי (מתוך תשעה) של היציאה מהסגר – שמיועד לאמצע חודש דצמבר.

ביקוש גבוה מצד הישראלים ואפשר לטוס גם בביזנס

נזכיר כי ישראלים שטסים לדובאי צריכים להציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה 96 שעות לפני ההמראה. "עם פתיחת הטיסות למכירה אנחנו רואים ביקוש גדול מאוד בקרב הקהל הישראלי והתעניינות רבה מאוד גם באתר האינטרנט שלנו ובערוצי הפצה שונים", אמר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר שנמצא כעת בעצמו בדובאי. "מהרגע שנפתחו הטיסות במערכות החברה, לפני פחות מ-24 שעות, ראינו התנפלות עצומה על הכרטיסים", אמר סתיו ל-ynet "והמחירים הם נוחים, כמחירי השקה".
4 צפייה בגלריה
גיל סתיו בדובאי
גיל סתיו בדובאי
גיל סתיו בדובאי
(גיל סתיו)
לדבריו, מדובר בחבילת נופש למלון ברמת חמישה כוכבים לשלושה לילות ב-499 דולר לאדם וטיסה בלבד במחיר של 280 דולר הלוך ושוב.
"האמירתים פה בדובאי רק מחכים לנו, לישראלים, שנגיע. הם הכינו את עצמם, הם למדו אותנו ונערכו עם אוכל כשר. וישראייר שמחה להיות החברה הראשונה שתגיע לכאן בטיסות ישירות", אמר סתיו בשיחה עם ynet.
בנוסף, למי מכם שיהיה מעוניין לנפוש ביעד היוקרתי ברמה גבוהה יותר כבר בדרך עצמה - כלומר במטוס, ישראייר החלה למכור לראשונה גם כרטיסי טיסה למחלקת העסקים החדשה שלה. לא יהיה מדובר בכל הטיסות אל היעד אלא בטיסות נבחרות עם אותו מטוס שבו הותקנו שמונה מושבי מחלקת עסקים.
מחיר מושב במחלקה זו יהיה כפול מזה של מושב מועדף בישראייר (40 דולר) - שנחשב מעט יותר מרווח ונוח ממושב רגיל. במילים אחרות 80 דולר לאדם, זה מה שתצטרכו לשלם, בנוסף למחיר כרטיס הטיסה עצמו ורק לכיוון אחד. כלומר 160 דולר הולך ושוב במחלקת העסקים בנוסף למחיר כרטיס הטיסה. בשלב זה מדובר על המושב בלבד וטרם פורסם אם יוגש מזון בנוסף.