חברת סאן דור מקבוצת אל על הודיעה בצהריים כי היא מרחיבה את פעילותה ליוון בקיץ הקרוב ומוסיפה שני קווים חדשים לאיים קפלוניה וכרתים. סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לסיטיה שבאי כרתים בימים שני ושישי. המחיר: החל מ-199 דולר לכרטיס לייט הלוך-ושוב. הטיסה הראשונה תמריא ב-7 ביוני.
4 צפייה בגלריה
כפר אסוס שבקפלוניה
כפר אסוס שבקפלוניה
כפר אסוס שבקפלוניה
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
חוף פטרי בקפלוניה
חוף פטרי בקפלוניה
חוף פטרי בקפלוניה
(צילום: shutterstock)
בנוסף, סאן דור תפעיל שתי טיסות שבועיות לאי קפלוניה בימים ראשון וחמישי. המחיר: החל מ-239 דולר לכרטיס לייט הלוך-ושוב. הטיסה הראשונה תמריא ב-6 ביוני. "קפלוניה, שממוקם בצפון-מערב יוון, הוא אי הררי שיופיו נובע מהשילוב של הרים ירוקים ומי ים בצבע טורקיז", נמסר מהחברה הישראלית. "האי מציע מגוון חופים קסומים לחופשת בטן-גב, לצד מסלולי הליכה בהרים, מערות מרהיבות וכפרי דייגים אותנטיים.
היעדים החדשים מצטרפים ליעדים הבאים של סאן דור: רודוס וסלוניקי (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה).

ימים אחרונים למבצע האטרקטיבי של אל על

ביום שלישי הכריזה אל על על מכירי חורף מוזלים לשלל יעדים. עד יום ראשון (12 במאי), או עד גמר המלאי, מציעה החברה עשרות אלפי כרטיסי טיסה למגוון יעדים לחורף הקרוב. על הפרק: אתונה החל מ-169 דולר, בוקרשט החל מ-199 דולר, טביליסי החל מ-199 דולר, ברלין החל מ-239 דולר, פראג החל מ-249 דולר, וינה החל מ-250 דולר, רומא החל מ- 259 דולר, ברצלונה החל מ-279 דולר, פריז החל מ-350 דולר, לונדון (לוטון) החל מ-399 דולר, ניו יורק החל מ-849 דולר, בנגקוק החל מ-839 דולר, טוקיו החל מ-899 דולר ועוד. רשימת היעדים המלאה מופיעה באתר אל על. המחירים זמינים לכרטיסים מסוג לייט (למעט יעדי ארה"ב שזמינים בקלאסיק) ותקפים להמראות בין 3 בנובמבר 2024 ועד 29 במרץ 2025. ניתן להזמין את הכרטיסים באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות.
4 צפייה בגלריה
פריז
פריז
350 דולר לפריז - מחירי החורף של אל על
(צילום: Shutterstock)
בנוסף, חברי מועדון הנוסע המתמיד ייהנו מהטבה מיוחדת שכוללת יחס המרה משופר: כל 100 נקודות יהיו שוות 1$ הנחה למימוש בטיסות אלה (למעט מיסי נמל, אותם לא ניתן לשלם בנקודות). ההטבה זמינה למימוש עד 12 במאי (כולל), ותינתן באופן אוטומטי בהזמנת כרטיס טיסה בנקודות.

ללון חינם באבו-דאבי

זה כבר הפך למסורת. איתיחאד אירווייז חוזרת עם המבצע שבו היא מציעה לטסים למזרח שני לילות חינם באבו-דאבי. חברת התעופה הלאומית של אבו-דאבי, המפעילה כיום טיסה יומית בקו ת"א-אבו-דאבי, החזירה את מבצע STOP OVER Abu Dhabi שזכה אשתקד למימושים גבוהים בקרב הנוסעים מישראל, בעיקר משפחות עם ילדים.
איך זה עובד? כל הרוכש כרטיס טיסה של איתיחאד לאחד מיעדי המזרח (יציאה עד סוף מאי), יוכל ליהנות מעד שני לילות חינם ב-15 בתי מלון 3/4 כוכבים ברחבי אבו-דאבי על בסיס לינה בלבד.
4 צפייה בגלריה
אבו דאבי
אבו דאבי
אבו-דאבי - עצירה עם פוטנציאל
(צילום: shutterstock)
כחלק ממחיר כרטיס הטיסה יוכלו הנוסעים מישראל ליהנות משרות הסעות חינם משדה התעופה למלון עם אוטובוס תיירים. כדי ליהנות מהמבצע צריך להזמין כרטיס טיסה באתר איתיחאד ליעד הסופי במזרח ובחזרה. לאחר רכישת הכרטיס וכרטוסו, יש להיכנס ללינק הזה שבו ניתן להזמין את המלון המבוקש (מתוך רשימה) ולבחור אם מעוניינים לממש את ההטבה בטיסת ההלוך או בטיסת החזור.
בתום הקלדת מספר ההזמנה ומספר הכרטיס, מקבלים למייל שובר הזמנה למלון . בין המלונות: Aloft Abu Dhabi, Centro Al Manhal, City Seasons Al Hamra Hotel , Golden Tulip Abu Dhabi Downtown, Millennium Al Rawdah Hotel, Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre Hotel, Premier Inn (Abu Dhabi International Airport Hotel), Southern Sun Abu Dhabi ו-(Traders Hotel (Qaryat Al Beri.

יונייטד איירליינס עדיין לא חוזרת

חברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס הודיעה אתמול כי לא תשוב לטוס לישראל לפחות עד 5 ביוני. החברה האמריקנית, שמפעילה קו יומי מתל אביב לניוארק, ביטלה את טיסותיה לנתב"ג ב-19 באפריל בעקבות מתקפת הטילים והכטב"מים הנרחבת מאיראן. לפני כשבוע היא האריכה את ביטול הטיסות עד 9 במאי, ואתמול, כאמור, הודיעה על המשך אי פעילותה בישראל. "אנחנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי המצב ונקבל החלטה לגבי הטיסות תוך התמקדות בבטיחות של הלקוחות ואנשי הצוות שלנו", נמסר מיונייטד איירליינס.