4 צפייה בגלריה
ידעה משברים רבים. ונציה
ידעה משברים רבים. ונציה
ונציה במחיר בר השגה
(shutterstock)
הקיץ והחגים מאחורינו, השגרה לפנינו, אבל מי שיכול להרשות לעצמו לצאת לחופשה קצרה דווקא עכשיו, ירוויח ובגדול. בתקופה הזאת של השנה, אחרי הקיץ ולפני חג המולד, המחירים צונחים בצורה קיצונית ומחירי הטיסה נחתכים בעשרות, אם לא במאות אחוזים. כדי שתוכלו להתרשם מרמות המחירים, אספנו עבורכם שלל דוגמאות של טיסות לואו-קוסט, ללא תוספות, ליעדים שונים בשבועות הקרובים, לפני שבאמת נעשה קר באירופה שלאט לאט נצבעת בלבן.
נתחיל באי השכן קפריסין. תוכלו לטוס לפאפוס ולשוב לאחר שבוע עם חברת ריינאייר תמורת 31 דולר. אם תרצו אי אחר שלא רחוק מדי, אותה חברה תטיס אתכם לשבוע במלטה תמורת 50 דולר בלבד. עוד טיסה קצרה וקרובה יחסית היא הטיסה לסלוניקי בשילוב החברות ריינאייר ואג'יאן איירליינס תוכלו לטוס לחופשה קצרה של ארבע ימים תמורת 65 דולר. חברת וויזאייר מציעה טיסות לוורנה ב-41 דולר לארבעה ימים או שבוע בדברצן, האחות הקטנה והפחות מוכרת של בודפשט, תמורת 44 דולר. אם תרצו לבקר בערים יותר מרכזיות תוכלו לטוס לחמישה ימים לסופיה, גם כן עם וויזאייר, במחיר התחלתי של 54 דולר, או לבוקרשט תמורת 57 דולר בלבד לאותו אורך שהייה. החברה הסגלגלה מהונגריה מציעה גם טיסות לקלוז' נאפוקה המרתקת תמורת 63 דולר בלבד לשהות של שבוע.
שתי החברות האלו לא רק שולטות במחירים הזולים שאחרי החג, אלה גם טסות ליעדים שונים באיטליה ולעיתים רבות גם לאותו היעד. לכן תוכלו לקבל כרטיס זול במיוחד לכמה יעדים בארץ המגף אם תשלבו בין שתי חברות התעופה וכתוצאה מכך טיסה לנאפולי בירת הפיצות העולמית, או לוונציה הרומנטית תעלה לכם בחודש נובמבר 60 דולר בלבד. אפילו ההגעה לרומא זולה מאוד - 91 דולר בלבד. אגב, אם הסתבכתם עם הטיפ של שילוב בין שתי חברות תעופה, תוכלו להזמין את הטיסה שלכם לכל אחד מהיעדים האלו גם רק באחת מחברות התעופה, אבל אז מגוון התאריכים והמחירים קצת פחות גמיש ואטרקטיבי.

אם תרצו להגיע לפולין, ריינאייר מציעה במהלך נובמבר טיסות לפוזנן במחיר התחלתי של 62 דולר לשהייה של שבוע ימים. וויזאייר תוכל לקחת אתכם עד לבירה ורשה תמורת 80 דולר לחופשה של שלושה לילות של שופינג זול. תמורת אותו המחיר תוכלו גם לטוס עם וויזאייר לעוד יעד קלאסי הלא הוא וינה לחופשה של חמישה לילות באחת הערים היפות ביבשת. אם תרצו טיסה זולה לבוואריה, ריינאייר מציעה טיסות לממניגן הסמוכה למינכן תמורת 76 דולר בלבד גם לשהות של שבוע ימים.
4 צפייה בגלריה
טייל פאפוס קפריסין
טייל פאפוס קפריסין
הטיילת של פאפוס
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
וינה
וינה
אולי קפיצה לווינה?
(צילום: shutterstock)
4 צפייה בגלריה
שלט לנתב"ג
שלט לנתב"ג
הדרך לנתב"ג פתוחה
(צילום: shutterstock)
מי מכם שמוכן לשלם קרוב למאה דולר ומעלה יכול למצוא טיסות אטרקטיביות לא פחות, בהן טיסות וויזאייר לאבו-דאבי במגוון תאריכים במהלך חודש נובמבר במחיר התחלתי של 98 דולר וטיסת ריינאייר לבריסל תמורת 104 דולר. אחרונה חביבה היא לונדון, אליה תוכלו להגיע גם עם וויזאייר במהלך אותה התקופה תמורת 144 דולר בלבד. אמנם הטיסה הזאת יקרה יותר משאר האפשרויות, אבל ממחיר כזה לטיסה ישירה ללונדון פשוט לא היינו יכולים להתעלם.