יונדאי מעדכנת את ה-i30, במטרה להתמודד מול מתחרות כמו פולקסווגן גולף וסיאט לאון החדשות, פורד פוקס שתתחיל כאן שיווק בקרוב, וגם מאזדה 3 וטויוטה קורולה שכבר משווקות כאן. הגעה ארצה בסוף השנה.

השינוי העיצובי מסתכם בחזית עם יחידות תאורת לד חדות, סבכה גדולה מבעבר ופתחי אוורור מודגשים בקצות הפגוש. יונדאי תציע גרסת N ליין, עם אלמנטים עיצוביים מה-i30N כמו סבכה קדמית בגימור שונה, חישוקי "18 דו-גווניים, ספויילר בקצה תא המטען, מסיט אוויר בפגוש האחורי וצינור מפלט כפול.
בתא הנוסעים יש לוח מחוונים דיגיטלי בחלקו ("7) ומסך מגע גדול מבעבר ("10.25) בעוד גרסאות N ליין כוללות גם מושבים תומכים יותר והגה שונה. ה-N ליין כוללת גם כיול שונה להגה ולמתלים, המבטיחים לשפר את היכולות הדינמיות וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 4 דביקים יותר מהמישלין פרימאסי 4 בדגמים הרגילים. לאבזור הבטיחות נוספו גם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, התראת שטח מת אקטיבית ושמירה על נתיב עם יכולת מעקב אחרי הרכב שמלפנים בהפעלת בקרת שיוט אדפטיבית.
הגרסה העדכנית תצויד במנוע ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין חדש בנפח 1.5 ליטר המפיק 160 כ"ס, 20 כ"ס יותר מיחידת 1.4 ליטר בדגם היוצא. עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד (יש גם תיבת שישה הילוכים ידנית שלא תשווק כאן), היא תזנק ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות בדרך ל-210 קמ"ש מרביים, 0.6 שניות פחות ו-5 קמ"ש יותר מהמנוע המוחלף. למנוע משודכת מערכת היברידית קלה 48V המבטיחה להפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים.
מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר (120 כ"ס) שהוצע בעבר רק עם תיבה ידנית, יוצע כעת גם עם תיבה כפולת מצמד ועל כן עשוי לעשות עליה. הביצועים זהים לגרסה הידנית – זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות ו-196 קמ"ש מרביים. כאופציה מוצעת גם במנוע הזה מערכת היברידית קלה, המוסיפה 12 ק"ג למשקל העצמי ועל כן לא פוגעת בביצועים.