בקצרה:
  • פולסטר חושפת גרסת קצה מעניינת ל-2
  • עם 476 כ"ס, ומיתלים משודרגים
  • רק 270 יחידות ייוצרו, אולי תגיע ארצה
חשמל וביצועים: ה-2 BST היא גרסת קצה בייצור מוגבל לאב טיפוס שחשפה פולסטר בפסטיבל המהירות של גודווד לפני כשנה. היא מצוידת בשני מנועים חשמליים בהספק 476 כ"ס, 68 כ"ס יותר מגרסת הביצועים הרגילה.
זהו למעשה נתון הספק דומה לעדכון תוכנה שהציעה פולסטר ללקוחות ה-2, המאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (0.2 שניות פחות) בעוד שתאוצות ביניים (מ-80 ל-120 קמ"ש) יסתיימו ב-2.2 שניות, כחצי שניה פחות מהגרסה הרגילה.
למרות הנתונים המרשימים, גרסת הקצה של המתחרה האמריקאית - טסלה מודל 3 פרפורמנס - תהיה מהירה יותר במיאוץ רמזורים מזדמן עם 3.3 שניות ל-100 קמ"ש. וכך גם המתחרה הגרמנית - ב.מ.וו i4 M50 - עם 3.9 שניות במיאוץ הקלאסי. המצברים אגב נותרו ללא שינוי, עם קיבולת של 78 קוט"ש המאפשרים כ-480 ק"מ בין טעינות, עם טעינה מהירה (150DC) ומילוי ל-80% בתוך כחצי שעה.
יכולת דינמית: השינוי המשמעותי אמור להתבטא ביכולת דינמית משודרגת, הודות למיתלים נוקשים יותר (ב-20%), והנמכת מרכב ב-2.5 ס"מ, יחד עם בולמי זעזועים של אוהלינס עם אפשרות לכיוון ידני. בין בתי הבולמים הקדמיים נוסף מוט גישור בעוד שעל הקשר לקרקע אחראית רביעיית פירלי P-זירו על חישוקי "21 ייחודיים ל-BST. מערכת הבלימה של ברמבו נותרה ללא שינוי.
מה אנחנו חושבים: פולסטר 2 זוכה לתשבוחות רבות בעיתונות הרכב האירופאית, אבל מבחינת ביצועים ויכולת דינמית היא נמצאת מאחורי המתחרות שלה מגרמניה וארה"ב. ה-BST ללא ספק תסייע לה מבחינה זו, אבל וולוו בוחרת במודע בייצור מוגבל, שוודאי יגרור תג-מחיר גבוה ויגביל את פוטנציאל השיווק. אנחנו עדיין מחכים לנחיתה מקומית של החשמלית השוודית, שאמורה הייתה להיערך בימים אלה, אך נדחתה בינתיים לספטמבר.