בקצרה:
  • קיה מעדכנת קלות את ה-X-סיד
  • לכל המנועים יהיה סיוע חשמלי
  • שיווק מקומי - במהלך 2023
פנים רעננות: קיה מציגה איורים ראשונים למתיחת פנים שיעבור ה-X-סיד, גרסת פנאי מוגבהת על בסיס הסיד הרגילה. השינויים העיצוביים יהיו צנועים ויסתכמו בפגוש קדמי, יחידות תאורה מלפנים ומאחור ולוגו - כולם חדשים. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו, אך ניתן לשער כי קיה תעדכן את הגרפיקה של לוח המחוונים הדיגיטלי ("12.3) ותציע גם מסך מגע גדול ואיכותי יותר מזה המוצע בה כיום ("8).
רק עם סיוע חשמלי: קיה תצייד את ה-X-סיד רק עם מערכות הנעה משולבות חשמל. עם בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר הנתמך מערכת היברידית קלה (48V) כפי שהיא משווקת כאן כיום, וגם גרסה היברידית נטענת שבינתיים לא עשתה עליה.
זו האחרונה משלבת בין מנוע 1.6 ליטר (105 כ"ס) למנוע חשמלי (60 כ"ס), עם 141 כ"ס וחיבור לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית. מצברי 8.9 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של כ-60 ק"מ.
מה אנחנו חושבים: ה-X-סיד היא אחד הדגמים היותר מוצלחים באולם התצוגה של קיה כיום, אבל המתחרים הופכים איכותיים יותר. הן בקטגוריית המשפחתיות קומפקטיות, הן רכבי פנאי קטנים. אז כן, העדכון ישדרג מעט את המראה החיצוני ויש להניח שגם תא הנוסעים המיושן יזכה לריענון. אבל כל השיפורים האלה צפויים להגיע אלינו רק בעוד שנה, ועד אז התחרות תהיה אף גדולה יותר - כולל מדגמים חשמליים. ואלה לא חדשות טובות לקיה.