האם בעוד כחודש וחצי צפויה טסלה להציג עוד שתי גרסאות לסייבר טראק, הטנדר בעל המראה מעורר המחלוקת שתחילת שיווקו נדחתה כבר מספר פעמים, וכרגע מתוכננת לסוף הרבעון הראשון ב-2023? תמונות שהתפסמו בפורום מועדון בעלי טסלה סייבר טראק (www.cybertruckownersclub.com), מציגות גרסה שנראית כקטנה מעט מהטנדר העתידי. בין היתר הן חושפות מספר שינויים. למשל בפגוש הקדמי, הגלגלים, מגיני הפלסטיק ומערך המגב(ים).
2 צפייה בגלריה
(https://www.cybertruckownersclub.com/)
באתר מזכירים כי בחודש מרס צפויה טסלה לערוך אירוע תקשורתי גדול, ובו תחשוף (ותאשר) לציבור פיתוחים חדשים, לרבות האצת מהירות ההטענה בעמדות המהירות-ייעודיות שלה. לפי השמועות, טסלה עשויה להציג גם גרסה קטנה ב-15-20 אחוזים של הסייבר טראק, וזו עשויה להיות המכונית שבתמונות.
עוד לפני כן, ביום רביעי הקרוב (26.1) צפוי אילון מאסק, בעלי טסלה, להציג לוחות זמנים חדשים עבור דגמי המותג השונים במהלך שיחה עם משקיעים. לפי הערכות אנליסטים, בינתיים הוא לא צפוי להתייחס לגרסאות נוספות של הסייבר טראק, ויישמור זאת לאירוע הגדול במרס.
2 צפייה בגלריה
(https://www.cybertruckownersclub.com/)
בטסלה רוצים ללא ספק לפנות (גם) לקהל שפחות מעוניין ביכולות עבודה של טנדר ויותר בתדמית שהוא מספק לבעליו. אבל הבחירה להציג גרסאות קטנות יותר של הסייבר טראק, הצפוי להיות יקר משמעותית ממתחריו הקרובים יותר לשיווק בפורד ו-GM, תאפשר לחברה האמריקאית להציע את המראה מסובב הראשים גם לרוכשים צנועים יותר מבחינת יכולת פיננסית.
ואם להמר, הטנדר הקטן יותר ישווק עם תג-מחיר שיעמיד אותו כאלטרנטיבה ישירה לגרסאות הבסיס של פורד F150 לייטנינג ושברולט סילברדו EV. אחיו הגדול? הוא כבר יתחרה בהאמר EV ובריביאן R1t היקרים משמעותית.