סיפורי היום
חיסול לאור יום בטהרן: קצין משמרות המהפכה שפעל בסוריה נורה למוות; איראן: חשפנו רשת ריגול ישראלית.
שוב זה קורה: רופאה הותקפה בבית חולים פסיכיאטרי בבאר שבע.
החוק שגרם ללפיד לבכות בממשלה: "שום דבר שתעשו לא חשוב כמו הדבר הזה".
סילמן, שיקלי וחברי האופוזיציה במאחז בלתי חוקי: "הממשלה איבדה לגיטימציה".
גזר הדין של ששת האסירים הביטחוניים שברחו מכלא גלבוע.
משרד החינוך יוכל להשעות או לפטר מורים שחשודים בעבירות מין או אלימות?

עד המשבר הבא: רינאווי זועבי חזרה בה - הקואליציה כבר לא במיעוט

לאחר לחץ כבר מצד ראשי רשויות וחברי הקואליציה חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי (מרצ), שהפתיעה את הקואליציה ביום חמישי האחרון והודיעה על פרישתה ללא הודעה מוקדמת, חזרה בה והחליטה לחזור לשורותיה. היא נפגשה עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד וכעבור שעות הודיעה: "אני אתמוך בקואליציה".
1 צפייה בגלריה
זועבי בפגישה עם לפיד
זועבי בפגישה עם לפיד
לפיד וזועבי בתום פגישת הפיוס
"אני באתי וצמחתי מהרשויות המקומיות הערביות, ועכשיו אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות, שמבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה, אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד", אמרה. היא הסבירה מדוע חזרה בה: "אני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר, ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת".
לפיד אירח פגישה מורחבת במסגרת ניסיונו למצוא פתרון למשבר, שבה נכחו מלבד רינאווי זועבי גם נציגים שונים של החברה הערבית. בפגישה, שנערכה במטה משרד החוץ בירושלים, השתתף השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ממרצ, שנחשב למקורבה של הח"כית במפלגה וכן שבעה ראשי רשויות ערביות שונות. לפי גורמים בקואליציה שמעורים בפרטים, הם העלו סוגיות אזרחיות והביעו תחושות שלא מקיימים הבטחות לחברה הערבית. כל ראשי הרשויות ציינו במהלך המפגש כי הם מכבדים את הממשלה ורוצים שהיא תמשיך. במהלך המפגש עם ראשי הרשויות הערביות לא נאמרו המילים "מצעד הדגלים" או "אל-אקצא".

מה צפוי מחר

המשך משפט תיקי האלפים של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים תוך החקירה הנגדית של עד המדינה שלמה פילבר.
הוועדה המוניטארית של בנק ישראל תחליט בכמה להעלות את הריבית הבסיסית במשק מחר. הסיכוי שהריבית לא תשתנה כלל השבוע - נמוך.

התחזית

מגמת ההתקררות תלך ותתחזק במהלך היום, אחרי השרב, האובך והרוח המזרחית שהיו אתמול. בנוסף, קיים סיכוי לגשם מקומי קצר, ובערב יהיה קריר בהרים. בלילה צפוי לרדת גשם בגולן ובגליל, וייתכן גשם מקומי גם באזורים אחרים בצפון.

נתון אחד ביום / ירון דרוקמן

רק לפני כמה ימים הודיעה צפון קוריאה על חיוביים ראשונים לקורונה שנמצאו בתחום המדינה המבודדת, ומאז מדווחות פיונגיאנג על מאות אלפי חיוביים לנגיף מדי יום.
היום דיווחה צפון קוריאה על 186,090 חיוביים ועל מקרה מוות אחד. בסך הכול, כך לפי המשטרה בפיונגיאנג, אובחנו בימים האחרונים מעל 2.6 מיליון חיוביים לקורונה, 67 מהם מתו.


מה חיפשו היום בגוגל?

נועה קירל. הכוכבת הגיעה להופיע במשחק האליפות של מועדון הכדורגל מכבי חיפה, אלא שמי שלא ממש התלהב מהופעתה היו האהודים, שנטשו את אצטדיון סמי עופר בהמוניהם. הירוקים הניפו את צלחת האליפות בתום עוד ניצחון מרשים, ולאוהדים זה הספיק. אפילו במנהלת הליגה התחמקו מאחריות לאירוע המביך והבהירו בטוויטר: "מנהלת הליגות לכדורגל אחראית על ניהול הטקס עד לרגע הנפת צלחת האליפות. לאחר ההנפה, הסמכות לגבי התכנית האמנותית או כל אירוע אחר בידי הקבוצה הזוכה בלבד".

סיפורים מומלצים שאולי פספסתם

הנהגה וכבוד: הקרע בחסידות גור מבעיר את הרחובות.
אבעבועות הקוף הגיעה לוול סטריט: איזו מניה זינקה בלמעלה מ-60% בשבוע?
מתקשים להבין את תלוש המשכורת? חוק חדש אמור לעשות בו קצת סדר.

מעיוורון ועד מוות: משרד הבריאות מתריע - עלייה במכירת אלכוהול מזויף.
מתקשים להתרכז? הכירו את שיטת הקריאה שסוחפת את הרשת.
המשטרה מודה: פוגעים בפרטיות הנהגים, ובכל זאת נמשיך.
קלף חזק: ארבעת השמות הגדולים של רולאן גארוס.
חתונה גאה ממבט ראשון: עכשיו לגייז יש חלק שווה בטראש, וזה בהחלט ניצחון.