רגע לפני ששנת 2021 מגיעה לסיומה, פניתי אל הרווקים והרווקות שראיינתי למדור "השדכנית", ותהיתי מי מהם הספיק למצוא אהבה. אוהד דור, "הרווק המחתן" שסיפר שכל מי שהוא יוצא איתה מיד מתחתנת - אבל לא איתו, היה מהראשונים שחזרו אליי. "אחרי שהכתבה יצאה קיבלתי המון פניות, בעיקר בפייסבוק", הוא מספר בהתלהבות. "זה ממש התפוצץ, אולי כי בחורות חשבו שאני איזשהו קמע".
זה טוב, לא?
"טוב, אבל לא עבורי! יצאתי לכמה דייטים עם נשים בעקבות הכתבה, ואני יודע בוודאות ששלוש מהן כבר בזוגיות כי נשארנו חברים בפייסבוק אז ראיתי שהן שינו את הסטטוס. אני, לעומת זאת, עדיין לבד וממשיך לחפש".
גם נועם צדיק, "הבחור שכל אמא הייתה רוצה שהבת שלה תביא הביתה", עדיין מחפש אחר האחת, אבל מודה שהכתבה עודדה כמה וכמה אימהות וסבתות לפנות אליו בניסיון לשדך לו את הבנות והנכדות שלהן.
קורע.
"לגמרי. הייתה אפילו הודעה סופר מצחיקה שכתבה לי אחת מהן ואני אזכור לתמיד. היא כתבה שם, 'יש לי נכדה מקסימה, חסר רק הקטע של הספורט', כי בכתבה ציינתי שזה חשוב לי. אגב, הבחורה שהזכרתי בריאיון, זו שהייתי מאוהב בה בעבר, הזמינה אותי אחרי זה לחתונה שלה, שגם זה קטע. אני עדיין פתוח להצעות, פחות להזמנות לחתונה", הוא מחייך.

4 צפייה בגלריה
אוהד דור
אוהד דור
אוהד דור. "בחורות חשבו שאני קמע"
(צילום: אוסף פרטי)

גם תומר יאיר-זמל עדיין מחכה לזוגיות המיוחלת: "הריאיון עשה הרבה רעש אבל נותרתי רווק. היה הרבה הייפ, פנו אליי המון בחורים, אבל לא יצא מזה משהו קונקרטי. כן יצאתי במשך חודשיים עם בחור ממש חמוד אבל לא צלחנו את זה בסוף בגלל הבדל גילים משמעותי. כרגע אני מתרכז בחיפוש אחר פרטנרית להורות משותפת", הוא מצהיר ומזמין את הקוראות שמחפשות מודל הורות מסוג זה לפנות אליו.
הלוואי שתצליח. מה לגבי החיפושים אחר בן זוג?
"אני כבר לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'חיפוש'. בגדול, אני נוכח אבל כבר לא משקיע בזה בניגוד לעבר. אני כבר לא בטוח שזה קיים. אולי איבדתי אמונה. תראי, אהבתי ונאהבתי בחיי, אבל אולי חווים את זה רק פעם אחת וזהו. לא יודע".

4 צפייה בגלריה
תומר יאיר זמל
תומר יאיר זמל
תומר יאיר זמל. מחפש עכשיו פרטנרית להורות משותפת
(צילום: תומר יאיר זמל)

למרבה הצער, גם הסטנדאפיסט שי חדד עדיין לא מצא אהבה: "היו כמה פניות אבל בעיקר מבחורות שהתחילו לעקוב אחריי ולא שלחו הודעות או פיתחו שיחה. כמו חוש-חש הבלש הן עוקבות, בודקות, מסתכלות אבל לא עושות עם זה כלום", הוא מספר משועשע. "כן יצאתי לדייט אחד עם מישהי שסיקרנה אותי, אבל זה לא הסתדר. לשאר עניתי בנימוס אבל זה לא הגיע למצב של פגישה".
באסה.
"כן. עולם הרווקות הוא מאוד קשה. ככה זה כשיש מבחר, ואני לא בא בטענות, אבל חושב שנשים היום מחפשות את הגבר המושלם, ואין דבר כזה. לצערי, אני נמצא באפליקציות, לא יודע מה אני עושה שם אבל גם לא רואה דרך אחרת להכיר. אני לא בלחץ, אין לי שעון ביולוגי או משהו כזה ואני גם לא אחד שייתפשר. אני רוצה למצוא מישהי שיהיה לי איתה חיבור, כיף, שתקבל את זה שאני עושה סטנד-אפ ומופיע. כרגע עוד לא מצאתי".

שבועיים אחרי הפרסום, מצאתי אהבה

את הפסימיות של שי ותומר מפוררת הסטייליסטית ובלוגרית האופנה, עדי כהנים, שמודה שלצד הטוקבקים הפחות נעימים, היו גם כמה פניות מאוד מרימות ומעודדות, ובסופן חיכתה לה אפילו האהבה הגדולה שכל כך קיוותה שתגיע. "שעות ספורות אחרי עליית הכתבה האינסטגרם שלי קרס", היא אומרת.

4 צפייה בגלריה
עדי כהנים
עדי כהנים
עדי כהנים. הטור העביר את השמועה כמו שצריך והאהבה הגיעה שבועיים אחרי
(צילום: עדי כהנים)

"קיבלתי המון פניות מגברים והודעות מאוד יפות וארוכות שנוסחו היטב. היו גם המון נשים שהזדהו עם מה שאמרתי שם, ואני חושבת שהטור העביר את השמועה כמו שצריך כי ממש שבועיים אחרי פרסום הטור, נכנסתי לזוגיות יציבה שמחזיקה עד היום, טפו-טפו-טפו", היא משתפת ומשמחת אותי מאוד.
"היו לי הרבה דייטים כתוצאה מזה. זה חיזק לי את הביטחון ועוד המון דברים שהייתי זקוקה להם. פשוט חוויה מדהימה מכל הבחינות - לגעת באנשים, להיכנס להם לתודעה, לחזק אותם, לחשוף את עצמי ככה"
גם שירן כרמל יצאה מהריאיון עם תחושות חיוביות. היא עדיין לא מצאה זוגיות, אבל היא סבורה שהריאיון היה אחד הדברים הכי טובים שקרו לה: "הייתה לי חוויה מדהימה, באמת. מעבר לזה שפנו אליי המון גברים, אני חושבת שזה חשף אותי גם להרבה אנשים שאפילו לא ידעו שאני מחפשת - קולגות, לקוחות ואנשים שהכירו אותי מרחוק, פתאום ניגשו אליי וסיפרו שלא היה להם מושג מה הסטטוס שלי. זה הפך להיות ב'מיינד' של אנשים, ופתאום יותר אנשים אומרים לי, 'שומעת? יש לי מישהו להכיר לך'.
"זאת אומרת, לצד הפניות הישירות של גברים מעוניינים, היה גם חיבוק גדול מהסביבה וזה היה מדהים. קיבלתי גם הרבה פניות מחזקות מנשים בגילי שחוות לחץ על חתונה וילדים. הן שיתפו שהדברים שאמרתי שידרו אופטימיות וחיזקו אותן. חלק מהן חשבו שאני יועצת לזוגיות, אז חבר'ה, אני לא בעסקים האלה", היא צוחקת.
יצאת להרבה דייטים מאז פרסום הטור?
"בטח. היו לי הרבה דייטים כתוצאה מזה והיה מדהים בטירוף. זה חיזק לי את הביטחון ועוד המון דברים שהייתי זקוקה להם. פשוט חוויה מדהימה מכל הבחינות - לגעת באנשים, להיכנס להם לתודעה, לחזק אותם, לחשוף את עצמי ככה. לצערי, לא היה משהו שהבשיל לקשר משמעותי, אבל אני ממשיכה לחפש וממש שמחה שעשיתי את זה. זה השיג מטרות מבורכות לא פחות מזוגיות".

4 צפייה בגלריה
שירן כרמל
שירן כרמל
שירן כרמל. היו דייטים והביטחון העצמי התחזק
(צילום: שירן כרמל)

מכל הרווקות והרווקים, טלי גולדמן היא ככל הנראה רווקת השבוע ששברה את שיא הפניות: לדבריה, הריאיון הניב לה מעל 500 פניות ברשתות החברתיות.
זה מספר מטורף!
"ממש. לא תיארתי לעצמי שאקבל כל כך הרבה תגובות, רובן חיוביות ומפרגנות, כולל נשים שאמרו לי שאיזה כיף שמישהי סוף-סוף מדברת בכנות ובפתיחות, וכל הכבוד על האומץ. כתבו לי באמת המון גברים, אך לצערי רובם לא היו הטעם שלי וזוגיות עדיין לא יצאה מזה. בסך הכול אני חושבת שזה פתח לי דלת, קארמה טובה, ואני עדיין ממשיכה לגשש ולחפש את האחד".

מחפשים ומחפשות אהבה? בואו להשתתף במדור "השדכנית"