הוא רק בן 26, אבל בן זיני כבר נחשב לאחד מכוכבי הרשת הפופולריים בישראל עם כמעט מיליון וחצי עוקבים. בריאיון לבר שם אור בתוכנית "ברשת" ב-ynet radio הוא מדבר בפתיחות על התחרות עם טיקטוקרים בני שבע עשרה, למה הוא מחכה עם קשר רציני ואיך הוא שומר על אופטימיות בתקופה הקשה שהוא חווה עם המשפחה כשאביו במעצר: "זה ליכד את המשפחה עוד יותר". האזינו לתוכנית המלאה.

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

הכל התחיל לפני שש שנים, זיני עשה סרטון בקורס קצינים בצבא, כשטיפס על טנק במסגרת אתגר צה"לי. "הייתי בהכשרה של הנדסה קרבית, העלו את הסרטון לחיילים מצייצים מפה לשם, נהייתי שלאגר בכל העולם של החיילים. הייתי הולך בתחנה המרכזית בבאר שבע וזה היה כזה היי".
זיני נהנה מתשומת הלב והחל לצלם אתגרים, סרטוני מתיחות וסרטונים קומיים ולצבור עוקבים. ואז הוא החליט לשתף פעולה עם כוכבת ילדים בשם טיילור מלכוב. "רציתי להכיר אותה, רציתי לטעום קצת מההצלחה... ואז ביחד קרה הקסם שהקהל באמת התאהב בו ושימרנו את זה במשך כמה שנים טובות. יצרנו פה קהילה של נערים ונערות שהיו כבר חיילים וחיילות שגדלו עלינו" - את הסוף של הסיפור הזה כולנו מכירים.
1 צפייה בגלריה
שיק שוק
שיק שוק
שיק שוק
(צילום: אמיר מאירי)
למבוגרים שבינינו זה יישמע מוזר, אבל זיני מספר שבהופעות וגם ברחוב הוא שומע צעירים שאומרים לו שהם גדלו עליו: "אני כבר די דינוזאור. רוב כוכבי הרשת היום הם בני 18-17 אני כבר 26".
אתה מרגיש הסבא של החבורה? "עוד לא הסבא, יש את הדור שמעליי, אבל עדיין אני מרגיש כבר שזה יותר הרגשה של תנו כבוד אם אני עדיין כאן ועושה את זה אז אני יודע דבר או שניים. רוב כוכבי הרשת בגיל שלי לא נשארו. זה תחום מאוד תובעני וכל הזמן צריך להמציא את עצמך מחדש וכל פעם בא הילד הזה או הילדה הזאת בני ה-17 עם הטיקטוק המוצלח ומזיזים אותך הצידה וכדי לשמור אתה צריך לדבר בשפה של מה שהקהל צורך וזה קשה. אני רואה את חברים שלי נופלים כמו זבובים פשוט עוזבים את התחום, חברים שלי שמבינים שאין להם את הכוח הנפשי הזה לרשת החברתית, זה כוח נפשי אדיר זה תעצומות נפש".

עוד "ברשת":

לאחרונה הוא הוציא שיר חדש ורואה את העתיד שלו במוזיקה ולאו דווקא ברשתות. "אני מנגן על פסנתר מגיל 8 ואני מאוד אוהב לשיר, אז מבחינתי זה היה שם תמיד. עכשיו אני מסתכל על זה בפאן העסקי וכמין רשת ביטחון למה יקרה איתי כן אין מה לעשות, במוזיקה היום אם אתה מצליח אתה יכול להתפרנס מזה כמו שצריך. מבחינתי זה עוד נדבך שאני רוצה שיהיה לי בחיים.
"היום היוטיוב שלי מכניס אלפי דולרים אם לא עשרות אלפי דולרים כל חודש רק מהצפיות. אני מעלה שני סרטוני בשבוע. אגב ההוצאות הן קשות מנשוא אתה יוצא כמעט איוון כי היום לערוך סרטון זה לא אתה לבד, זה צוות של עורכים ויש לך צוות של צלמים ואיש תוכן - אתה לא יכול לבד. זה ערוץ הטלוויזיה שלי. אני מרגיש שאם מחר אני סוגר את הערוץ הזה אז אין לי יותר פריים טיים".
בכל יום שלישי בשעה 13:00 ב-ynet radio בר שם-אור מארח את אושיות הרשת והמשפיענים הגדולים במדינה לשיחה על הדרך למעלה, ההצלחות, הכישלונות ומה שמסתתר מאחורי הסטורי.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים