הייטק ישראלי זה לא רק סייבר. בשנים האחרונות הפכה ישראל לאחר המוקדים החשובים בעולם בתחום הפוד-טק והחלבון האלטרנטיבי - תחליפי בשר, עוף, דגים וחלב שמיוצרים על בסיס חלבון שאינו מהחי. בשנה שעברה ההשקעות בסטארטאפים בתחום זינקו ב-450% והסתכמו ב-623 מיליון דולר וישראל הייתה במקום השני אחרי ארה"ב בהיקף הגיוסים. התוצאה: עוד ועוד תחליפי בשר כחול-לבן עושים את דרכם מהמעבדות אל הצלחות של הצרכנים הישראלים.
אדם להבאדם להבצילום: רידיפיין מיט
השבוע ב"ריפרש" אנחנו מארחים את אדם להב, מייסד שותף וסמנכ"ל שיווק של הסטארט-אפ הישראלי Redefine Meat, שהשיק לפני כחצי שנה את תחליפי הבשר שלו, המבוססים על חלבון מהצומח. המוצרים של החברה נמכרים היום בכ-300 מסעדות בישראל, בריטניה, גרמניה והולנד ובקרוב יגיעו גם למעדניות. אדם סיפר לנו על הבחירה להתמקד בחלבון מהצומח ולא בבשר מתורבת, על הקשר בין המבורגר לטכנולוגיה ועל התוכנית השאפתנית להפוך ל"חברת הבשר הגדולה בעולם" בלי להרוג פרה אחת בדרך. האזנה נעימה.
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
המבורגר של Redefine Meat
(צילום: אפיק גבאי, סטיילינג: נעה קנריק)

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
ציטוט פודקאסט