לפני חודש הכריזו מיקרוסופט וגוגל כמעט במקביל על הכוונה לשלב צ'אטבוטים חדשים במנועי החיפוש שלהן. אבל בזמן שהגרסה החדשה של בינג זמינה כבר ליותר ממיליון משתמשים ברחבי העולם, והצליחה להפוך לנושא השיחה הכי לוהט בעולם הטכנולוגיה, Bard של גוגל הוא על תקן נעדר. מדוע ענקית החיפוש מתמהמהת להציג אותו לעולם? במשך שנים הציעו לנו הרשתות החברתיות את המוצרים שלהן בחינם, מתוך ידיעה שאת הכסף הן יעשו מפרסום ממוקד שמבוסס על הדאטה שהן אוספות עלינו. ב-2023, כנראה שזה כבר לא מספיק: טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם וגם סנאפצ'ט רוצות שנשלם להם על פיצ'רים כמו אבטחה משופרת, וי כחול וגישה לשירות לקוחות. מדוע זה קורה דווקא עכשיו ואיך המגמה הזאת תשפיע על חוויית השימוש שלנו? "סליחה שהרגנו כמעט את כל האנושות": מוזיאון חדש שהוקם בסן פרנסיסקו, לא רחוק מהמשרדים של חברת OpenAI שעומדת מאחורי ChatGPT, מציג את הסכנות שהבינה המלאכותית מציבה בפני החברה האנושית. האם אנחנו צריכים להתחיל לדאוג?
ציטוט פודקאסט

הפרקים הקודמים של ריפרש:

בכל יום חמישי בשעה 19:00 ב-ynet radio יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו.
1 צפייה בגלריה
Bard
Bard
Bard
(צילום: gguy / Shutterstock.com)
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים