ענקית השבבים אנבידיה מודיעה היום (ג') על הרחבת פעילותה בישראל. במסגרת הרחבת הפעילות תוקם קבוצת מפתחי מעבדים (CPU) חדשה, שתצטרף לפעילות פיתוח המעבדים הגלובלית של החברה. הקבוצה תפתח טכנולוגיות ומעבדים חדשים למגוון רחב של תחומים, החל מפיתוחי מבינה מלאכותית, רובוטיקה, מחשוב על, עולמות וירטואליים כגון פלטפורמת Omniverse ופיתוחים נוספים בתחום הרכבים האוטונומיים.
1 צפייה בגלריה
nvidia
nvidia
אנבידיה
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

קבוצת ה-CPU תצטרף לשורה של צוותי מחקר ופיתוח הפועלים באנבידיה ישראל, ועובדים על הדור הבא של טכנולוגיות תקשורת מהירה, מחשוב על, מחקר בינה מלאכותית (AI) וכן מובילים את פיתוח שבב ה-DPU (ראשי תיבות של Data Processing Unit) של החברה. שבב ה-DPU פותח במטרה לספק יכולות חישוב גבוהות במשימות תקשורת, אבטחה ואחסון, תוך שהוא מסייע בצמצום העומס העומד על המעבד המרכזי, במטרה לייעל ולשפר את ביצועי המערכת.
מאז אפריל 2020, עם השלמת הרכישה של מלאנוקס הישראלית, אנבידיה הרחיבה את פעילותה המקומית בכ-33%. נכון להיום, החברה מעסיקה בישראל יותר מ-2,800 עובדים, הפזורים בשבעת מרכזי הפיתוח של החברה בישראל. בימים אלה מגייסת החברה את העובדים לקבוצת פיתוח המעבדים החדשה. ל-ynet נמסר כי בשנים הקרובות החברה מתכננת לגייס מאות עובדים נוספים לטובת הגדלת הפעילות בתחום הפיתוח והמחקר בישראל.
התחרות על מהנדסי שבבים גברה בשנים האחרונות ואנבידיה מתמודדת על היצע העובדים המקומי מול חברות ענק כמו מיקרוסופט, גוגל, מטא, אפל ואינטל שגם הן מפתחות כאן שבבים. "אנחנו ערים לתחרות על העובדים בענף, מאמינים כי תחרות בריאה זה דבר מבורך וכמובן ובטוחים בכלים העומדים לרשותנו להמשיך ולהניע את גיוס העובדות והעובדים המשמעותי הנדרש להמשך התרחבות פעילותה של אנבידיה בישראל", נמסר מאנבידיה.
"מדינת ישראל וההון האנושי והייחודי שלה, מהווים גורם מפתח באקו-סיסטם הטכנולוגיה העולמי", מסר מיכאל כגן, סמנכ"ל טכנולוגיה באנבידיה. "אנו נרגשים לקראת הקמת הקבוצה החדשה לפיתוח דורות המעבדים הבאים שלנו, ומצפים להמשיך את הרחבת הפעילות המקומית שלנו, הן בתחום הפיתוח והן בתחום המחקר".