הסרט הראשון באורך מלא שיוטבע כ-NFT: הבמאי קווין סמית' הודיע היום (ד') על שיתוף פעולה עם פלטפורמת Legendao המבוססת על רשת הבלוקצ'יין Secret Network של החברה הישראלית SCRT Labs. במסגרת שיתוף הפעולה יוטבע סרטו החדש של סמית', "KillRoy Was Here", כקולקציית NFT הכוללת 5,555 פריטים. הסרט יוטבע באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs ויוגדר כ- NFT סודי.
1 צפייה בגלריה
קווין סמית'
קווין סמית'
קווין סמית'
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

ההבדל המרכזי בין NFT רגיל ל-NFT סודי הוא בתצורת ההצפנה שלו, כשבניגוד ל-NFT רגיל, NFT סודי מוצפן באמצעות טכנולוגיה ייחודית, כך שלא כל אחד יוכל להעתיק ולעשות שימוש בתוצר עצמו, אלא רק מי שקנה אותו בפועל. מדובר בגישה שונה לחלוטין בהשוואה לגישת השימוש בתוצרי NFT רגילים, שזמינים לשימוש באופן חופשי ברשת.
מה זה NFT
הסרט החדש של סמית' יוטבע על גבי רשת Secret Network של חברת SCRT Labs ויהיה לסרט הראשון באורך מלא שיוטבע כ-NFT. רשת Secret Network היא הבלוקצ'יין היחיד המאפשר הצפנה של התכנים המוטבעים בו, תוך שהוא עושה זאת בצורה מבוזרת. "מדובר במהלך היסטורי שפותח דלתות חדשות להפצת תכנים כגון סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה כ-NFT מאובטחים שלא ניתנים להעתקה כמו NFT רגיל, מה שמונע הפצה שלהם ברשת באופן פיראטי", מסביר גיא זיסקינד, מנכ"ל SCRT Labs.
קולקציית הסרט החדש של סמית' תכלול 5,555 פריטים שונים, חלקם כוללים בין היתר גישה לחומרים אקסקלוסיביים כגון תכני מאחורי הקלעים מהסרט. 5,555 הרוכשים של הקולקציה יהנו מגישה בלעדית לתכנים אלה, ורק הם יהיו בעלי גישה לצפייה בסרט באמצעות המפתח הסודי שמספקת טכנולוגיית ההטבעה של רשת Secret Network. הסרט של סמית' מגיע בעקבות שיתוף הפעולה של SCRT Labs עם קוונטין טרנטינו, שבמסגרתו נמכר בתחילת השנה NFT סודי של סצנה מהסרט "ספרות זולה".
"כשאתה קונה NFT של KillRoy, אתה מקבל גישה בלעדית לסרט", מסר קווין סמית'. "יותר חשוב מכך, הגרסה הספציפית של הסרט שתקבל תהיה שלך ורק שלך, ותוכל לעשות איתה כל מה שתרצה: ליצור סרט מקורי, לייצר ממנו קריקטורה ואפילו למכור באמצעותו מרצ'נדייז. אנחנו התחלנו את הסיפור, עכשיו אתה מקבל את האפשרות להמשיך עם גרסה מקורית משלך".
השקת קולקציית ה-NFT של הסרט תתקיים במהלך הרבעון השני של השנה על גבי פלטפורמת המסחר Legendao. המחיר לכל תוצר טרם פורסם, אך ל-ynet נודע שהמחיר צפוי לעמוד על כמה מאות דולרים לפריט.