מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד מטא, חשף אמש (יום ד') כי לרשת החברתית ת'רדס (Threads) יש קרוב ל-100 מיליון משתמשים חודשיים פעילים.
1 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג. יכול להיות מרוצה
(צילום: Adryan Samuel Hutagalung / shutterstock, Andrew Harnik / AP)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

ת'רדס הושקה לפני כשלושה חודשים במטרה להתחרות ב-X (טוויטר לשעבר) של אילון מאסק, אבל אחרי שההתלהבות הראשונית חלפה, בחודשים האחרונים נדמה היה שהעניין הציבורי בה דועך. הנתון שצוקרברג חשף אתמול מצביע על כך שמצבה לא כל כך גרוע.
"אני מאוד מרוצה מההתקדמות", אמר צוקרברג בשיחה עם משקיעים עם פרסום הדוחות הרבעוניים של מטא, "ממה שאנחנו יכולים להגיד, אנשים אוהבים אותה".
"אני חושב כבר הרבה זמן שצריכה להיות אפליקציה לשיח ציבורי עם מיליארד בני אדם שהיא קצת יותר חיובית", אמר צוקרברג כשהוא עוקץ את יריבו מאסק על האווירה השלילית בפלטפורמה שבבעלותו. "אני חושב שאם נמשיך עם זה עוד כמה שנים, יש לנו סיכוי טוב להגשים את החזון הזה".
ריפרש
ברוכים הבאים לטלגרם, חמאס כבר כאן / עם עידן רינג
21:29
במהלך השיחה התייחס צוקרברג גם להשקעה של מטא בתחום הבינה המלאכותית היוצרת, אחרי שחשפה שורה של צ'אטבוטים שיתווספו לפלטפורמות שלה, ואמר כי הטכנולוגיה צפויה לשנות באופן מהותי את האפליקציות שלה.
"אני חושב שבאפליקציות מבוססות הפידים, עם הזמן, יותר מהתוכן שאנשים יצרכו ייווצר או ייערך על ידי AI", אמר צוקרברג, "ליוצרים יהיו את כל הכלים האלה כדי ליצור תוכן בצורה יותר קלה ומהנה, ואני חושב שעם הזמן, אולי אפילו נגיע למצב שבו אנחנו יכולים ליצור תוכן עבור אנשים בהתבסס מה שהם מתעניינים בו".

דוחות חיוביים

במהלך השיחה לא התייחס צוקרברג לתביעות שהוגשו שלשום נגד החברה על ידי 42 מדינות בארה"ב, בטענה שהיא תכננה פיצ'רים שמטרתם לגרום לילדים ובני נוער להתמכר לפייסבוק ולאינסטגרם.
הדוחות הכספיים שמטא פרסמה אתמול לגבי הרבעון השלישי של 2023 היו חיוביים במיוחד: הכנסות החברה טיפסו ב-23% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ועמדו על 34.15 מיליארד דולר, בזמן שהרווח הנקי זינק ב-164% ל-11.5 מיליארד דולר. מספר המשתמשים החודשי הפעיל במשפחת האפליקציות של מטא עלה ב-7% והוא עומד כעת על 3.96 מיליארד.