לראשונה מאז שאושפזה בחודש יוני האחרון בעקבות זיהום חיידקי חמור, במהלך הופעתה בפריז מדונה חשפה אמש (ג') פרטים נוספים על הסיבה שבגינה הגיעה לטיפול נמרץ מלכתחילה.
1 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: AP)
"סבלתי מאי-ספיקת כליות וריאות", שיתפה הזמרת בת ה-65 על הבמה, "לא הצלחתי לנשום באופן עצמאי, הריאות שלי כשלו. נדבקתי בחיידק שאיש מעולם לא שמע עליו, עם שיעור תמותה של 40 אחוז". עוד סיפרה כי כאשר התעוררה וראתה את ילדיה איתה, קיבלה כוחות מחודשים. "הבנתי שזה מה שיציל אותי. הילדים שלי הצילו אותי".
לכתבות נוספות בנושא:
מדונה שיתפה גם את תגובתו של מנהלה האישי, גיא עוזרי, שלדבריה פרץ בבכי כשהבין שאין בכוחה לקום לבד ולהתפנות לבית החולים. "קיבלתי חמצן דרך האף, בקושי הצלחתי לקום מהמיטה. עד אותה נקודה חשבתי שאני וונדר וומן, שאני יכולה להתגבר על הכול. אבל לא הייתה בי אנרגיה, היא נלקחה ממני".
הזמרת, שנמצאת בימים אלה בסיבוב הופעות חדש, סיפרה גם על ההחלטה לשלב את ילדיה (בנותיה אסתר וסטלה מופיעות בהפקה כרקדניות ואילו בנה דייויד מנגן בגיטרה בביצוע של Let's Go Crazy). "הבנתי שאם לא אעשה זאת עכשיו, הרגע הזה לעולם לא יחזור. הילדים שלי גרמו לי להמשיך, ולכן גם הצלחתי להתאושש יותר מהר מרוב האנשים שהיו במצבי".
כזכור, מדונה גם הייתה מהכוכבות הראשונות שהתייחסו למלחמה בישראל, כאשר במהלך הופעת הפתיחה של סיבוב ההופעות שהתקיימה בלונדון אמרה על הבמה: "כולנו סובלים כשאנו רואים מה קורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את ליבי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, קשישים סובלים, הכול פשוט שובר לב".