אף שספגה פגיעה במשבר הקורונה, פותחת רותי ברודו, מבעלי קבוצת R2M, סניף של חדש של רשת הבייקרי לדברי מאפה בכיכר דיזנגוף. שטח הסניף יהיה קטן, 30 מ"ר, הוא יפעל בשיטת TO GO וימכור גם פיצות. זה הסניף השישי של הרשת, הפועלת רק בתחומי תל אביב.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:
ברודו, שהייתה אחד הקולות הבולטים במשבר הקורונה, סגרה את מסעדת הבראסרי הוותיקה לפני כחודש, אחרי שמספר עובדים במקום התגלו כחיוביים לקורונה, וצוות המסעדה נכנס לבידוד. "עשרות עובדי בראסרי קיבלו איכון מהשב"כ והתבקשו להיכנס לבידוד", מסרה אז ברודו, "אין לנו יכולת להפעיל את המסעדה בלעדיהם ואין לנו את היכולת לשלם עבור ימי הבידוד. אנחנו סוגרים ונפתח כשהמדינה תיתן לנו לנשום".
2 צפייה בגלריה
היפים והנכונים 2019
היפים והנכונים 2019
רותי ברודו: סניף חדש לבייקרי בכיכר דיזנגוף בתל אביב
(צילום: אביב חופי)
אבל נראה שעל אף המשבר הגדול, ברודו לא מתייאשת: בשיא משבר הקורונה היא פתחה סניף חדש לדליקטסן בשכונת כוכב הצפון בתל אביב, ועכשיו היא פותחת, כאמור, סניף רביעי לבייקרי, שמצטרף לעוד שלושה סניפים נוספים בתל אביב - באבן גבירול, בכיכר המדינה וביד חרוצים. ברודו אמרה כי עוד לפני משבר הקורונה תהתה אם פורמט המסעדות המושקעות רלוונטי בימי הטרנד של אוכל רחוב וקנייה מהירה של מזון. מסעדת הבראסרי שבבעלותה עדיין סגורה, אבל שאר המסעדות שלה פועלות: קופי בר ביד חרוצים, המסעדה בהרצל 16 שעברה לתפריט מגוון יותר, והוטל מונטיפיורי. מנוע הצמיחה של ברודו היא רשת הדליקטסן למזון מוכן במשלוחים ולרכישה במקום שמפעילה סניפים בנווה אביבים, כוכב הצפון ויהודה הלוי.
2 צפייה בגלריה
כיכר דיזנגוף
כיכר דיזנגוף
כיכר דיזנגוף בתל אביב: מסה של אנשים
( צילום: תיקי גולן)
ברודו אמרה כי אין בכוונתה לצאת מגבולות העיר תל אביב. "לפני הקורונה הייתה הרגשה שהעסק הזה של מסעדה עם עובדים הפך לכמעט בלתי אפשרי, בעיקר הקושי לגייס צוות, אפילו מלצרים. אנשים לא רוצים לעסוק בעבודות פיזיות, לכן העסקים החדשים הם בלי שירות - לקחת וללכת, ומי שרוצה יכול לשבת במקום. כיכר דיזנגוף הפכה למקום שיש בו מסה של אנשים, שיושבים בה עם הרבה ילדים, לכן הוספנו לתפריט גם פיצות. למרות זאת אני לא מוותרת על הבראסרי, ואני אפתח אותה בחזרה. בהרצל הלקוחות העדיפו אוכל פחות מתוחכם ונישתי, כזה שמתאים לכולם, אז הקשבנו להם וויתרנו על האוכל היפני. לא הרמתי ידיים מעסקי המסעדות, הכל עובד, אנשים באים ויושבים בחוץ".