מאז חודש אוקטובר הוא לא נראה ברשתות, בטח לא בסרטוני טיקטוק משעשעים, אבל השף איל שני החליט לחזור - ובגדול - לעניינים, והוא עושה את זה על אש גבוהה, עם סרטון שטס ברשתות וזכה לאלפי צפיות תוך שעות ספורות. בסרטון, שבו נשמע קולה של אביבית בר זוהר, שני מריח כרובית ומועך לעצמו עגבנייה על הפרצוף. כל זה רק הפרומו לחזרתו לטיקטוק.
שני הצטרף לטיקטוק לפני פחות משנה, בדיוק לפני האירוויזיון האחרון, ואז נראה אוכל עגבנייה בשלמותה - יחד עם העוקץ (סרטון תשובה לנועה קירל שאכלה תות שלם). מאז ועד היום חשבון הטיקטוק של שני עומד על כ-60K עוקבים וכמעט שני מיליון לייקים.
1 צפייה בגלריה
איל שני, טיקטוק
איל שני, טיקטוק
מה אשמה העגנייה? איל שני בשיא חדש
(צילום: מתוך חשבון הטיקטוק)
הסרטונים האחרונים של שני עלו לרשתות במהלך חודש אוקטובר, שם נראה מארח מפונים במסעדות שלו וחוגג בר מצווה לילד מעוטף עזה.
בריאיון שנתן שני ל-ynet ו"ידיעות אחרונות" בקיץ האחרון, הוא אמר: "טיקטוק זה הכי לא אני. שנים שטיקטוק מחזרים אחריי ורוצים שאפתח אצלם חשבון. בשנייה הראשונה זה החמיא לי אבל מיד הבנתי שאני שצריך לעבוד בזה. ואז השותפים שלי אמרו שצריך לתת בוסט למזנונים ובשביל זה צריך טיקטוק. שאלתי אותם למה לא אינסטגרם, והם הסבירו שבכל הרשתות החברתיות יש קהל שמתבגר יחד איתן ובטיקטוק זה קהל צעיר, אז אמרתי בסדר ופתחתי חשבון. אני חושב שזו פעם ראשונה שהרגשתי את הגיל שלי. בכל פעם כשעולה סרטון שלי לטיקטוק אני מרגיש כמו בתוך שתי צדפות של אויסטר, לא מאמין מהתגובות שיש לדבר הזה. אבל אני עדיין חושב שאין כמו להיות דינוזאור. בצילומים אומרים לי מה לעשות ואני עושה, כמו שכיר חרב".