שני שפים בינלאומיים שאחד מהם מעוטר בשלושה כוכבי מישלן יגיעו בקרוב לבשל סדרת ארוחות שיתקיימו במשך ארבעה ערבים בתל אביב: לארץ יגיעו שף ספרדי עם שלושה כוכבי מישלן, פאולו קסאגרנדה, ושף פטיסרי אמריקאי, אנטוניו באצ'ור, שנבחר כשף פטיסרי הטוב בעולם. שני השפים יחברו לשף הישראלי רז רהב, שזכה לאחרונה בתואר "השף המצטיין של המטבח הישראלי" בטקס פרסי המטבח הישראלי, והמסעדה שלו OCD התברגה למקום השלישי ברשימת 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון. השפים יגיעו לארץ במסגרת אירועי הקולינריה של American Express Dining Experience.
השף פאולו קסאגרנדה, ממסעדת Lasarte בברצלונה, נולד באיטליה וסלל את דרכו בין מסעדות רבות באיטליה. הוא שיכלל את כישוריו הקולינריים במסעדות במילאנו, לונדון ופריז ועבד עם שפים בינלאומים מעוטרי פרסים. החל מ-2012 פאולו הוא השף של מסעדת Lasarte בברצלונה שזכתה בשלושה כוכבי מישלן החל מ-2017.
3 צפייה בגלריה
Paolo Casagrande אמריקן אקספרס
Paolo Casagrande אמריקן אקספרס
השף קסאגרנדה
(צילום: יח"צ אמריקן אקספרס)
3 צפייה בגלריה
אמריקן אקספרס Antonio Bachour שף פטיסרי
אמריקן אקספרס Antonio Bachour שף פטיסרי
שף פטיסרי אנטוניו באצ'ור
(צילום: יח"צ אמריקן אקספרס)
השף פטיסרי אנטונו באצ'ור ממיאמי, גדל בפורטו ריקו והתאהב במאפים מגיל קטן. בשנת 2001 עבר למיאמי והחל לעבוד כשף פטיסרי בכיר וב-2011 כבר הוכתר לאחד מעשרת השפים הטובים בעולם מתחום הפטיסרי. בשנת 2018 הוענק לו פרס "שף הפטיסרי הטוב בעולם" במילאנו וב-2019 הוכתר כשף פטיסרי הטוב ביותר לפי מגזין אסקווייר. כיום שף אנטוניו מלמד ועושה שיתופי פעולה עם שפים מובילים בעולם והוא בעל ארבע קונדיטוריות במיאמי.
רז רהב, שף ובעלים של המסעדה OCD ומאפיית "אפוי" החל את דרכו הקולינרית ב-2013 במסעדת פופינה וב-2016 פתח את מסעדת OCD ביפו יחד עם שותפיו ארז זוארס ועידן בלומנטל. על אף גילו הצעיר (30), הצליח רהב לקטוף לא מעט פרסים ותארים נחשבים, ורק לאחרונה, כאמור, זכתה המסעדה במקום השלישי ברשימת 50 המסעדות הטובות במזרח התיכון.
3 צפייה בגלריה
שף רז רהב
שף רז רהב
שף רז רהב
(צילום: חיים יוסף)
על תפריט הקוקטיילים אחראי טאטו ג'ובני רנאטו, המדורג כאחד מחמשת המיקסולוגים הטובים בעולם.
הארוחות יתקיימו בתאריכים 5-8/4 במגדל שלום תל אביב ויכללו שלוש מנות פתיחה, שתי מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות ושני קינוחים בעלות של 650 שקלים לסועד. הזמנות דרך אתר Eventer