המטרה היא להיראות במיטבך אבל טבעית

מה חשוב למטופלת הישראלית בתחום ההזרקות האסתטיות?

טיפולים אסתטיים באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית הופכים ליותר ויותר שכיחים בקרב נשים בכל שכבות הגיל. למעשה, הם הופכים לחלק משגרת הטיפוח וה־well being שלנו. אז מה הנשים הישראליות רוצות? התשובה בפנים

מוגש מטעם אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie
פורסם:


נשים בוגרות בכל הגילאים מחפשות אחר פתרון יעיל לפיסול הפנים או לשימור הנעורים. בשנים האחרונות הטיפולים האסתטיים הפכו להיות כמעט שגרתיים. אז מה בעצם הציפיות של נשים ישראליות מטיפולים אסתטיים וכמה הן באמת יודעות ומבינות בתחום? לצורך כך הזמנו את ד"ר אדמית בן חיים, רופאה מוסמכת ובעלת מכון אסתטיקה באשקלון וד"ר אורון כהן, רופא מוסמך ובעל מכוני אסתטיקה בתל אביב ובנתניה.
ואי אפשר שלא להתחיל בשאלת מיליון הדולר: מה נשים בעצם רוצות? ומהו הטיפול העיקרי שהן מחפשות?
"מדובר על שאלה שהיא בעיקרה תלוית גיל", מסבירה ד''ר בן חיים. "הנשים הצעירות, בנות 18 פלוס, בעיקר רוצות עיבוי של השפתיים, פיסול פנים, פיסול אף. לעומתן, נשים בנות 30 פלוס מתחילות לראות את סימני ההתבגרות ואת סימני העייפות, אז הן יותר מחפשות לטפל בשקעי העיניים, בקמטים בחלק העליון של הפנים, בקמט הנזולביאלי למשל וכדומה. אצל נשים בנות 50, 60 פלוס, אנחנו רואים תהליכי התבגרות עם שחיקה של העצם, עם נפילה, איבוד של קולגן ולשם אנחנו בעצם מכוונים את הטיפולים".


ד''ר כהן מסכים ומוסיף את משפט המחץ: מה שנשים רוצות ומשותף לכל הגילאים זה פשוט להיראות טוב יותר.
"לרוב מדובר על רענון מראה הפנים, שזה מה שאני הכי אוהב לעשות ברפואה אסתטית, לעדן את תהליך ההזדקנות שהוא לא נעים לרובנו. ואם אנחנו מדברים על האוכלוסייה הצעירה יותר, אז זה באמת לשפר איזשהו אזור בפנים שהוא קצת פחות הרמוני עם שאר הפנים, כמו עיצוב שפתיים, פיסול אף, פיסול קו לסת וכדומה.
באופן כללי, נשים תמיד ירצו לשמוע שהן נראות טוב, מבלי שיהיה ברור שהן עברו טיפול מסוג כזה או אחר, המטרה היא להיראות במיטבך אבל טבעית".
מה המאפיין הבולט ביותר אצל המטופלת הישראלית?
"המטופלת הישראלית היא לרוב מטופלת מאוד אחראית", מספר ד"ר כהן. "היא עשתה את שיעורי הבית שלה, היא בדקה באינטרנט, אספה אינפורמציה והגיעה לרוב די מוכנה לפגישה. כמובן, חשוב לעשות סדר באינפורמציה שהיא קיבלה".
ד''ר כהן מספר שהמטופלות שמגיעות לרוב דווקא מאוד שלמות עם המראה שלהן, אבל כן היו רוצות לעדן איזשהו משהו בפנים ולרוב אלה באמת, כמו שאמרנו, סימנים של תהליכי ההזדקנות. "חשוב להן מאוד להישאר מי שהן, שלא ייראו כמו מישהי אחרת, אבל כן שתהיה יותר הרמוניה בפנים, לטשטש את סימני הגיל".
דיברנו כבר על המראה הטבעי, וכדי להגיע אליו חייבים לעבור דרך פגישת ייעוץ. "בפגישת הייעוץ הראשונה אנחנו בוחנים את תווי הפנים ואנחנו בעצם מחלקים את הפנים לשלושה שלישים – עליון, אמצעי ותחתון", מסבירה ד''ר בן חיים.

1 צפייה בגלריה
מראה רענן ועור זוהר. ג'ובידרם
מראה רענן ועור זוהר. ג'ובידרם
המטרה היא להיראות במיטבך אבל טבעית
(צילום: אלרגן אסתטיקס)

"הטיפול מתבצע בסשנים, בין שניים לשלושה. המטרה היא שכשאנחנו מסיימים את הטיפול, המטופלת לא נבהלת מהתוצאה הדרמטית, יש לה זמן להתרגל, אנחנו בונים את השינוי ביחד צעד אחר צעד".
מתי מומלץ להגיע לטיפול?
ד''ר כהן מסביר: "מומלץ לא לחכות לשלב שבאמת יש כבר סימנים מאוד בולטים של הזדקנות בפנים, ואז הצורך בטיפול מקיף יוביל לכך שגם אם זה שינוי מאוד טבעי, עדיין יהיה בולט מאוד לעין שעברת איזשהו טיפול או סדרה של טיפולים".
אז למעשה, מומלץ להתחיל לא בגיל מאוד צעיר אמנם, אבל ברגע שרואים שמתחילים סימנים של גיל, מה שבהחלט יכול להשתנות ממטופלת למטופלת.
טיפול אסתטי יכול להתבצע בשני מישורים: מישור אחד הוא שימוש בחומצה היאלורונית.
ד''ר בן חיים מטפלת במוצרי וייקרוס של ג'ובידרם בשיטת ה־™MD-Codes, שיטה מתודולוגית לאסתטיקת הפנים.
חומצה היאלורונית היא מולקולה שנמצאת בגוף שלנו בצורה טבעית – בעור, בסחוסים. ככל שאנחנו מתבגרים, הייצור שלה פוחת והנוכחות שלה בעור, שחשובה מאוד גם להידרציה, לספיחת נוזלים ולחות לעור, פוחתת.
בעזרת החומצה ההיאלורונית שאנחנו מזריקים, אנחנו יכולים לשחזר נפחים שאבדו עם הזמן בפנים וליצור הרמה, פיסול ומתיחה של תווי הפנים. החומצה מוזרקת לשכבות שונות לפי יחידות אנטומיות והמראה בסופו של דבר הוא טבעי, הומוגני ועם זאת ללא שינוי במימיקה של הפנים.
מישור שני הוא הביוסטימולטורים, שהולכים ותופסים תאוצה עם השנים: "אנחנו אוהבים מאוד להזריק בקליניקה הרמוניקה, זה שילוב של חומצה היאלורונית וקלציום הידרוקסיאפטיט או בעברית - סידן", מסבירה ד''ר בן חיים. המשמעות היא תוצאה מיידית של הרמה ונפחים ובנוסף, בהמשך הדרך - ייצור קולגן, הרמה נוספת ושיפור של מרקם העור, כך שהמטופלת מרוצה מאוד גם מהטיפול ומהתוצאה המיידית וגם מהתוצאה לאורך זמן.
אז מהם בעצם הדגשים החשובים כשבוחרים רופא מטפל?
"באופן כללי, הדבר הראשון שאני ממליץ עליו - בגלל שיש הרבה דיסאינפורמציה ופוטושופ ועריכות – זה לקבל המלצות ממכרים", אומר ד''ר כהן. "לאחר מכן, להסתכל על תיק העבודות של הרופא ולראות שבאמת הוא עושה את סוג הטיפול שאת מחפשת ושהוא משקף את הראייה האסתטית שלך".
טווח התוצאה שאנחנו מחפשים תלוי בפקטורים סביבתיים ופנימיים. דהיינו, גיל וגנטיקה, אבל גם חשיפה לשמש, עישון, תזונה, פעילות גופנית וכדומה. זה בעצם אומר שאין תשובה גורפת, אבל ככלל אצבע, זה נע בין שמונה חודשים ל־24 חודשים.
ואי אפשר להתעלם מהפן הרגשי בכל הקשור לטיפולים אסתטיים. ד''ר בן חיים וד''ר כהן מסכימים שבתור מטפלים חשוב מאוד להקשיב למילים בשיחה הראשונית עם המטופלת. "לפעמים הן פולטות במודע או לא, איזשהו משהו שהן עוברות בחיים, שהוא לא תמיד חיובי: תקופות קשות שהן עברו עם חוסר שינה, שהביאו להדגשת השקיות ואת השקעים מתחת לעיניים למשל. ונכון שהטיפול בזה יכול להיראות קטן מאוד, אבל אנחנו רואים את האושר והשמחה שזה מביא להן לאחר מכן, וזה שווה הכול", מסכם ד''ר כהן.
לסיכום, למדנו ששמירה על מראה פנים צעיר ורענן הוא משפט מפתח בתחום הרפואה האסתטית ושלשיפור המראה החיצוני יש השפעה חיובית על הדימוי העצמי ועל הביטחון וכמובן, שמראה טבעי הוא המראה הנחשק בסופו של דבר, אצל רובנו.

למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר

  • גילוי נאות: ד"ר אדמית בן חיים וד"ר אורון כהן משמשים כיועצים רפואיים וחברים בפורום ההדרכה הישראלי של חברת אלרגן אסתטיקס, חברה של Abbvie, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm ו-™HArmonica הנאמר בכתבה מייצג את חוות דעתם של הרופאים.
התוכן מקודם ע"י חברת Abbvie. התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שהטיפול במוצרי ®Juvéderm ו\או ™HArmonica הוא הטיפול המתאים עבורך. למידע נוסף על מוצרי ®Juvéderm בקרו באתר www.juvederm.co.il לדיווח על תופעות לוואי בלבד יש לפנות באמצעות qaisrael@abbvie.com.
IL-JUV-230043
Production date May 2023
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button