יש לך חברה? איך להתנהל בלינקדאין

דף חברה בלינקדאין: מי צריך את זה, איך ולמה

משתמשים פרטיים בלינקדאין? סליחה, הפעם נתמקד בנותני שירות ועסקים. שימו לב: מתי חשוב שנקים גם דף חברה בלינקדאין, ומתי כדאי לחכות עם זה? כתבה שמינית בסדרה

עודכן:
את המדור הזה נקדיש לנותני שירותים ולעסקים. מצטערים מראש משתמשים פרטיים, שמרו את המדור הזה להמשך הדרך. אז ממש כמו בפייסבוק, גם בלינקדאין יש אופציה להקמה של דף חברה. מתי אנחנו רוצים לעשות את זה? ובכן, התשובה היא חד משמעית: רק ברגע שפרופיל הלינקדאין האישי שלנו, מדוייק ומוכן, בדיוק לפי כל הכללים שלמדנו עד עכשיו.
למה זה חשוב, ובכלל מה ההבדל בין הפרופיל לדף החברה? ובכן, הפרופיל הוא בשביל לפנות ללקוחות חדשים ולתת שירותים. דף חברה מתמקד בעסק עצמו, כל המטרה שלו מלכתחילה היא לדבר את העסק. הפרופיל האישי הוא בשביל פעולות עסקיות, שם אני יכול לשתף גם דברים אישיים אם אני רוצה, או לשתף קצת ממאחוריי הקלעים של העסק, על ההסטוריה שלו, על הבעלים ועל החברה.

דף החברה לעומת זאת, מתמקד אך ורק בחברה. המטרה שלו להגדיל כניסות לאתר, ולמעשה לדבר את התכנים המקצועיים בלבד.

5 סיבות להקמת דף חברה מוצלח בלינקדאין


1. כי זה הכרחי: האם לכל עסק מומלץ שיהיה פרופיל וגם דף חברה? ובכן, כן! הרבה חברות ועסקים חושבים שזה יהיה חכם ויעיל להקים דף חברה בלבד. מה שהם לא יודעים הוא, שאי אפשר לפתוח דף בלי שיש פרופיל. מעבר לזה, אי אפשר לנהל דף, מבלי שיש לי פרופיל שמשוייך אליי.
2. טאץ' אישי: סיבה נוספת היא שהלקוחות רואים אותנו בצורה מסוימת. כלומר, הלקוחות הפוטנצאלים שירצו לפנות וללמוד מאיתנו גם רוצים להבין לאן ולמי הם יכולים לפנות במידת הצורך. בלינדקאין לא ניתן לשלוח הודעה לדף, אבל לפרופיל- כן. הקשר יותר אישי. וכך, בפרופיל שלי אני אסמן שאני עובד בדף שפתחתי ואני אופיע בדף ויוכלו לפנות אליי. חשוב מאוד שיראו מי האבא והאמא של העסק, שלא יהיה עסק עלום שישדר תחושה מפוקפקת. צריך לשדר אמינות.

מדריכים קודמים:

3. חיפושים ונהנים: יתרון נהדר הוא שדף החברה עולה בגוגל במסגרת חיפושים. זה מעלה את המוניטין שיש לנו כחברה, זה מנכיח אותי גם בפלטפורמת העסקים הגדולה בעולם, וזה הופך אותי למקצועי יותר. זה אגב, נכון לכל סקטור בתעשייה, לא רק לעולמות ההייטק. נוכחות דיגיטלית היא הכרחית ויותר מזה, אם אני גובה סכום כסף לא מבוטל עבור השירותים שלי, מן הראוי שהתכנים והנוכחות שלי תעמוד בהלימה עם העובדה הזאת.

4. מתי מקימים את הדף? ובכן, כפי שאמרנו קודם, כשהנראות של הפרופיל האישי שלי טובה, מדוקדקת ומוקפדת. זה כמובן כולל תוכן נכון אבל גם- קשרים. אם אני אפתח דף חברה שמקושר לפרופיל שלי מבלי לפתח את רשת הקשרים שלי, לא תהיה לי אפשרות לפתח את הדף כראוי. אנשים מתרשמים ממה שהם יכולים לראות. אם אני מנהל הדף, אני יכול מתוך הפרופיל שלי להזמין אנשים לעקוב אחרי הדף וכדאי שהם יהיו קשרים רלוונטיים.
3 צפייה בגלריה
לינקדאין
לינקדאין
לינקדאין לחברות. כללי המשחק משתנים
(Piotr Swat / Shutterstock.com )
5. רושם חיובי: אם אנחנו מדברים על דף שצריך להיות כזה שעושה את העבודה, משיג את המטרה, אנחנו רוצים להגיע לקהל יעד נוסף וגם להשאיר רושם חיובי שיכול ליצור קשרים בעתיד. יש פה שני מימדים: תוכן- כזה שהגולש ילמד ממנו מה נותן השירותים או העסק שלי עושה. בשונה מהפרופיל- בדף יש לי מקום לראות את כל הפוסטים אחד אחרי השני, זה הכי דומה לדף פייסבוק- התוכן מדבר והוא מרוכז במקום אחד. מימד נוסף הוא העוקבים: ברמת העוקבים צריך לבחון את זה דרך שני כיוונים- דבר ראשון כל מה שקשור במספר של העוקבים: ככל שיש יותר עוקבים עשרות, מאות, אלפים, החשיפה גדלה. (אל תילחצו, בתיחזוק נכון אפשר להגיע לזה). כל הזמן צריך להזמין ולהתחבר. בחודש בממוצע אפשר להגיע ל100 עוקבים חדשים באופן קבוע ושיטתי. לא צריך טכניקות מסויימות- אנשים רוצים לקנות ממותגים, ממקום שנראה מהימן. העוקבים הם לא רק למראית העין - חשוב שתהיה הלימה בין מספר עוקבים לחשיפה שלי. בסופו של דבר חשוב לפענח את הפורמולה, את השיטה להגיע להרבה אנשים. להגיע למצב שבו אלגוריתם החשיפה בלינקדאין עובד בשבילנו בצורה אורגנית, חינמית לחלוטין. שימו לב שהחשיפה הזאת גם עלולה ליצור נזק אם בכל זאת הקמתם דף חברה מבלי להקפיד על פרופיל ועל מספר עוקבים, הרושם הראשוני עלול להיות שלילי ולעשות נזק לעסק. אז תחשבו על זה, הא?

הידעתם? לא תמיד כדאי להקים דף חברה בלינקדאין, אך אם אתם עומדים בתנאים, זה בדיוק הדבר שיכול למנף אתכם!

תשאלו את ד''ר לינקדאין

המומחה שלכם לפלטפורמה, שתעזור לכם למנף את עצמכם בעולם הקריירה והעסקים

3 צפייה בגלריה
אבי צדקה
אבי צדקה
אבי צדקה
(צילום: אופיר לביא)

ד"ר לינקדאין הוא אבי צדקה, מומחה ואחד מחלוצי פלטפורמת הלינקדאין. הוא הגיע אליה במקרה לפני 11 שנים כשחיפש מקום לשווק את העסק שלו. בין רגע הוא הבין מה יש לו בידיים, חקר ולמד את רזי הפלטפורמה והחל להציע שירותי בניית פרופיל ותחזוקו ללקוחות. כיום תוכלו למצוא בין לקוחותיו חברות ענק כמו אלקטרה, בנק הפועלים, שטראוס, כלל ביטוח וכו'. במסגרת המדור הוא יעניק לכם כלים וטיפים חשובים להתמצאות ברשת החברתית העסקית הזאת ולמינוף ומיצוי היכולות המקצועיות והעסקיות שלכם.
מוזמנים לפנות אליו גם במייל: avitzdaka1@gmail.com
פורסם לראשונה: 14:33, 05.11.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button