בפיגוע בשכונת רמות נרצחו הילד יעקב ישראל פלאי (6), אחיו אשר מנחם (8) והאברך אלתר שלמה לדרמן (20). בפיגוע נפצע גם אבי המשפחה אברהם, שמצבו בינוני, ואח נוסף מוישי (10), שנפצע באורח קל ושוחרר מבית החולים.
בעקבות הפיגוע הכריז השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על היערכות ליציאה למבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים, מבלי לתאם עם ראש הממשלה או עם שאר מערכות הביטחון. גורם מדיני תקף: "החלטות כאלה לא מתקבלות בתחנת אוטובוס כשיש פיגוע".


לפני שביצע את פיגוע הדריסה, המחבל חוסיין קראקע (31) שוחרר מבית חולים פסיכיאטרי. מיד לאחר הפיגוע הורה נתניהו לאטום ולהרוס את ביתו, אבל במהלך השבת התברר כי אותו בית בשכונת עיסאוויה לא נמצא בבעלותו.
עשרה מבני משפחתו ומסביבתו של המחבל נעצרו לאחר הפיגוע, ובהם הוריו, אחיו, אשתו ומי שהשכיר לו את הבית. שישה מהם שוחררו וארבעה עדיין עצורים. בהמשך יוחלט אם להביא אותם להארכת מעצר.

שני הרוגים בתאונה קשה ליד מעלה אדומים

צעיר איבד שליטה הלילה על רכבו בכביש 1, בין מעלה אדומים למישור אדומים, והתנגש בג'יפ של מג"ב ובניידת משטרה שעמדו בצד הכביש וערכו בידוק לרכב פרטי. הנהג וצעיר נוסף שהיה איתו נהרגו. שישה בני אדם נוספים נפצעו קל, בהם שלושה שוטרים ולוחם מג"ב.

אחרי כמעט 120 שעות: צה"ל חילץ בן 9 בחיים בטורקיה

בטורקיה וסוריה סופרים כבר יותר מ-25 אלף הרוגים ברעידות האדמה, והניצולים מתמודדים עם מציאות בלתי נתפסת: הם מסתערים על אוכל ממשאיות, ישנים באוהלים ומעת לעת מקבלים מידע על קרוב שאותר ללא רוח חיים. ויש גם סיפורים מרגשים: צפו בתיעוד חילוץ הילד רידבאן.

פעילי BDS תקפו שגרירה, מאבטח שלף אקדח

שגרירת ישראל במדריד רודיקה רדיאן גורדון חולצה לאחר שעשרות פעילים פרו פלסטינים התפרצו להרצאתה לציון 30 שנה להסכמי אוסלו באוניברסיטה. מאבטח ישראלי שלף אקדח, ומאבטחים נוספים מילטו אותה לחדר ביטחון סמוך, שגם אליו ניסו הפעילים לפרוץ בכוח. לאחר 40 דקות היא חזרה להרצות.

ארה"ב הפילה "עצם בגודל מכונית" בשמי אלסקה

מטוסי F-22 של צבא ארה"ב הפילו עצם בלתי מזוהה שהיה נתון למעקב במשך 24 שעות באלסקה. בבית הלבן ציינו כי הוא לא דומה במהותו לבלון הריגול הסיני שהופל בשבת.